Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Honda met iets meer power dan een Vespa


Dakke

Aanbevolen berichten

Hela, het forum hier niet verzieken met Japanse brommerkes hé! We hebben al genoeg last met andere "curry's". ;-)

By the way, schoon machientje voor zijn leeftijd. En al een geluk al voorzien van de nodige aanpassingen. :-)

Link naar reactie

Mooi, zou mijn eerste keuze zijn, moest ik voor een zwaardere moto gaan. Marre... dixit : "avec si on met Paris dans une bouteille"... .

Proficiat, suuuuuper machien.

Pieter

P.S. alleen zou ik iets aan dat achterlicht doen...kan origineel zijn maar ook dan kan het beter.

Link naar reactie

knap machientje dakke - precies iets anders dan op een groen stukske italiaanse cult met 8 incherkes rijden ;-)

'k peins nochtans dat het achterlicht origineel is - een collega van mij heeft ook zoiets en daar sta krak hetzelfde op

pas toch wel op met dat stuur - heb vroeger ook een "snorreke" gehad en dat stuurt soms vrij raar

succes dermee en grts frutsab

Link naar reactie
als we dan toch bezig zijn ;-)

zelfde type als den dakke, maar nog iets origineler:

Honda CB four 550 K3

50841021260058756267358.jpg

I followed one of these at 170 kpu on the E17 the other night, not bad for such an old bike. Of course i was riding only at 120. Ahem!

Link naar reactie

Ik ga ook iets extra's bijkopen met meer power maar ik ben nog aan het twijfelen tussen een Honda CB, Suzuki T of GT550, Yamaha SR400/500, Yamaha SX650, BMW R60/5 series. Ik geraak er maar niet uit ... :-(

Link naar reactie

Niet van de seventies maar zeker en vast tijdloos.

Mijn MOTO 6.5

http://img194.imageshack.us/img194/7448/img2150zn.jpg

Link naar reactie

@ Joene: Mijn woon-werk brommer voor in de zomer.

Link naar reactie
@ Moon: er zijn er die minder chance hebben, enjoy (btw: heb je mijn laatste (SIL)mail gezien ?)

neen, vanavond pas. Goed of slecht nieuws :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...