vesparade Geplaatst: 30 augustus 2009 Delen Geplaatst: 30 augustus 2009 Vaak lees je op dit forum topsnelheden van 110,120 of meer(dit voor de gts 300), maar stel, ik rij een tocht van 100km, wat kan ik dan aanhouden als kruissnelheid, zonder dat de piston me rond de oren vliegt. Het machientje is immers niet gemaakt om 100% volle bak te geven. Link naar reactie
dommel Geplaatst: 30 augustus 2009 Delen Geplaatst: 30 augustus 2009 ik denk dat ge die machientjes helemaal niet zeer doet als je 90 tot 100 op de teller doet ... Link naar reactie
gerdy Geplaatst: 31 augustus 2009 Delen Geplaatst: 31 augustus 2009 met de gtv 250 is 110 een mooie kruissnelheid Link naar reactie
EriX Geplaatst: 31 augustus 2009 Delen Geplaatst: 31 augustus 2009 Het machientje is immers niet gemaakt om 100% volle bak te geven. Als dat met een PX200 kan moet dat toch ook zeker kunnen met de nieuwe generatie scooters, of zijn die dan toch niet zo goed... Link naar reactie
dommel Geplaatst: 31 augustus 2009 Delen Geplaatst: 31 augustus 2009 dat is eigenlijk wat ik me ook afvraag: hoe snel doe je de machientjes stuk door regelmatig vollen bak te geven (gas volledig open en dit voor langere afstand ) ... Gisteren met de GTS 125 ie SUPER de eerste keer autostrade gedaan ... ging eigenlijk prima ... 't is rustig op de autostrade op zondag ... alles open !! Doe ik mijn wespje dan pijn? Link naar reactie
Joene Geplaatst: 31 augustus 2009 Delen Geplaatst: 31 augustus 2009 't is rustig op de autostrade op zondag ... alles open !! Doe ik mijn wespje dan pijn? niejet begot Link naar reactie
dommel Geplaatst: 31 augustus 2009 Delen Geplaatst: 31 augustus 2009 zeker ?? als ik mijne otto open smijt en er alles uit haal (bijvoorbeeld in eerste, zelfs tweede of derde ...) denk ik dat 't niet lang zal duren of den boel "rookt" ... Waar zit 'em het verschil met 't moteurke van m'n wespje? Link naar reactie
GTS 250 ABS Geplaatst: 31 augustus 2009 Delen Geplaatst: 31 augustus 2009 Als je met een volledig orginele vespa rijdt dan kan het zeker geen kwaad van de gas altijd open te draaien. Heb je andere uitlaat, luchtfilter, injectie ,vario dan kan dat wel voor problemen geven. Link naar reactie
vesparade Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2009 julie begrijpen wat ik bedoel , de wesp kan, zeg maar 115km, maar is niet gemaakt om dat 40km aan een stuk te doen ??? Link naar reactie
GTS 250 ABS Geplaatst: 31 augustus 2009 Delen Geplaatst: 31 augustus 2009 De wesp kan dat 400km en meer aan één stuk en de 250gts aan 130km/h! Link naar reactie
freebeemer Geplaatst: 31 augustus 2009 Delen Geplaatst: 31 augustus 2009 Gas volledig open(top-snelheid), min 30Km is volgens mij de beste en minst-slijtage snelheid. Link naar reactie
lia paul Geplaatst: 31 augustus 2009 Delen Geplaatst: 31 augustus 2009 als je alles origineel laat mag je volgens mij na een goede rodange altijd gas open rijden,dan kan het geen kwaad. Als je hem opdrijft of open uitlaat monteert dan niet dan gaat gaat hij te hoog in toeren. Link naar reactie
mgent Geplaatst: 1 september 2009 Delen Geplaatst: 1 september 2009 Misschien is dat met een Lml zo, maar zeker niet met een Gts. Toen wij in juni naar Oostenrijk zij gereden, was de top 129 km (gps) zelfs met twee volwassenen en bagage aan boord. En om drie uur op de snelweg aan 110 (gps) te rijden daar had de wesp ook geen problemen mee. Temperatuur bleef normaal, toerental ook verbruik niet spectaculair omhoog. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.