Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welke Vespa kiezen?


fiko

Aanbevolen berichten

Laat diene mens zich maar kenbaar maken met zijn hoog scherm. Ben zeker geinteresseerd...

Tja in de westhoek zijn er niet al teveel vespa clubs...de ene kant is dan ook de zee hé...in Middelkerke zou er een club zijn, maar k'hoor daar niet al teveel van..de andere dichtsbijzijnde club is de leieclub

...kheb nog een beetje tijd he want eerst oefenen is de boodschap...want t'is mijn eerste gemotoriseerde tweewieler..

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Hallo Fiko

even "googlen" levert inderdaad een club in Middelkerke

zie

http://vespaclubmiddelkerke.skynetblogs.be/post/6844344/vespaclub-middelkerke-op-zoek-naar-een-meter-

Daar moet je verder terecht kunnen

Vgroet

PS begrijp je zoektocht niet helemaal: ging ook op zoek laatste trimester 2009, en vond het hele gamma bij meer dan één dealer.

Voorziene wachttijd: uit voorraad: GEEN wachttijd; op bestelling: voorzien 14 d à 3 weken.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Trebor.

Ondertussen heeft alles zich opgelost. Ik heb een witte GTS 300 kunnen kopen van Bierbram. met koffer Leovince uitlaat en valbeugels. Het was een aangename overdracht van de Vespa..als alle vespisten zo zijn , dan krijg ik er gewoon een familie bij. Ik ben 50 jaar en geen ervaring met een gemotoriseerde tweewieler en ik moet zeggen dat een 300 toch wel ferm veel adem heeft en zeer vlot kan optrekken. Doseren is een must.

groetjes want zoektocht beieindigd. ps tussen haakjes . ben lid geworden van de Gentse vespa club. (Kben daar geboren ziet U..

fiko

Link naar reactie

Veel succes en veel plezier Fiko! Ik zag Bierbram af en toe passeren bij mij in de buurt. Jammer dat dit voorbij is! was altijd onder de indruk van het 'potentieel' van dienen 300cc. Ik voelde me steeds 'klein' met mijn 125ke... ;-)

Link naar reactie

IDD

De Witte gts heeft inderdaad heel wat power. Mijn enige ervaring was er een met een vespa CAO zo'n 20 jaar geleden. Moet er eerlijk gezegd nog leren mee rijden..vooral het langzamer leren optrekken is nog moeilijk en hem op zijn vaste staander trekken valt me nog moeilijk. Verder is het een zeer leuke vespa met enorm veel rijplezier. Die speciale uitlaat doet hem Harley roffelen, zonder daarin te overdrijven. Auto's horen je ook komen en denken niet zo direct aan een scooterke.

Mijn positie op de rijweg innemen moet ik ook nog leren...met de auto en fiets was dat nog anders..

Maar rustig bijleren kan geen kwaad zeker..?

Bedankt voor de support van dit mooie en juiste forum...

Onervaren mensen zoals ik hebben er heel wat aan. De meesten hier proberen elkaar nuttige info te geven en dat is wat het moet zijn..De grapjes kunnen er natuurlijk ook altijd bij..zonder de man of vrouw te spelen natuurlijk.

Proficiat.

Ben inderdaad lid geworden van de Gentse Vespaclub..

Ben in Gent geboren en éénmaal STROP altijd STROP. Ook al woon ik nu sinds 1980 in KOKSIJDE en spreek ik ook al perfect Westvlaams.

FIKO

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Veel succes en veel plezier Fiko! Ik zag Bierbram af en toe passeren bij mij in de buurt. Jammer dat dit voorbij is! was altijd onder de indruk van het 'potentieel' van dienen 300cc. Ik voelde me steeds 'klein' met mijn 125ke... ;-)

Ben je van hier in de buurt misschien? Inderdaad, de wesp gaat goed vooruit :))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...