Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GTS 125 i.e. "opwaarderen"


dommel

Aanbevolen berichten

Ik ken er zelf nix van !!

Kan je een GTS 125ie "opwaarderen" en er een 250ie of 300ie motor "onder hangen" ?? Ik vermoed dat de "carosserie" van de 3 vespa's dezelfde zijn ?? Welke technische problemen ga je tegenkomen?

Opgelet; ik ben enkel op zoek naar de technische problemen !!

Link naar reactie

Zeg dommel, zou je dan zelf die "opgewaardeerde" motor er onder willen/kunnen hangen ?

Ik denk nl. niet dat er een dealer happig is omdat voor je te doen.

En met al die elektronica, jij liever dan ik ...

Best lijkt me dan je vespa 125 te verkopen en een volledig zwaarder model aan te schaffen, nieuw of 2de hands.

Link naar reactie

los van de hele discussie van verzekering etc, zou dat volgens mij normaal gezien moeten kunnen. Maar de meesten zijn hier bezig met px en ouder. En diegenen die met moderne Vespa's bezig zijn, sleutel er zelf niet aan. Laat staan een hele motor eronderuit en vervangen.

Ga eens te raden bij Speedracer en Belfastjohn, die kunnen het volgens mij weten.

Link naar reactie
Ik ken er zelf nix van !! Kan je een GTS 125ie "opwaarderen" en er een 250ie of 300ie motor "onder hangen" ?? Ik vermoed dat de "carosserie" van de 3 vespa's dezelfde zijn ?? Welke technische problemen ga je tegenkomen?Opgelet; ik ben enkel op zoek naar de technische problemen !!

Ten eerste zou dat al een flinke cent kosten.

Technische problemen zal je idd tegenkomen, maar dat is nog maar het minste van je zorgen als je iets tegenkomt (ge wilt niet weten hoeveel overtreding en inbreuken ge dan aan uw broek hebt hangen)... haal uw rijbewijs en koop liever dan ineens een zwaarder modelleke...

Trouwens, als je hem zo verbouwt, dan krijg je hem nooit meer verkocht...

Link naar reactie

hey Pieter

wa ist??met verkeerde been uit bed gestapt misschien?

wat een reactie seg...

Ale on topic...

verkoopt hem en ga voor uw rijbewijs en koopt ne zwaardere...

ON TOPIC genoeg voor u Pieter?

Link naar reactie

Over opwaarderen gesproken, wat zijn de mogelijkheden om er net dat ietsje meer uit te persen? Andere uitlaat of zo? Zo ja, de welke (leovinci 4road?) en moeten er dan nog andere aanpassingen gebeuren?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...