Ga naar inhoud
Vespaforum.be

headlight modulator


dommel

Aanbevolen berichten

hmmm ik ben er wel van overtuigd dat dit iets is waardoor je beter gezien wordt. Als ik in file sta(met de wagen), zelfs overdag, dan zie ik de moto's meestal aankomen doordat de koplamp van de moto's op een andere hoogte hangt en doordat die lijkt te flikkeren in de achteruitkijkspiegel...

Link naar reactie
hmmm ik ben er wel van overtuigd dat dit iets is waardoor je beter gezien wordt. Als ik in file sta(met de wagen), zelfs overdag, dan zie ik de moto's meestal aankomen doordat de koplamp van de moto's op een andere hoogte hangt en doordat die lijkt te flikkeren in de achteruitkijkspiegel...

Toegegeven, ik denk ook dat dit veel veiliger moet zijn ! Vermits een 125 cc niet naar de keuring moet, kan er dan een probleem zijn wanneer je dit zou plaatsen ?? Wie controleert er dan?

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Volgens mij is dit in België niet toegelaten, maar er zijn vrij veel motards die dit laten monteren, in combinatie met hun 4 knipperlichten, om tussen de file door te rijden.

Zij gebruiken dit enkel tijdens de file, en niet full-time overdag.

Volgens mij wordt dit door de politie 'gedoogd', maar ik kan er niks over terugvinden. Ik weet wel dat extra stroboscooplichten op auto's NIET zijn toegelaten.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...