Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GTS 250 Giallo Lime ????


han01

Aanbevolen berichten

Hallo

Op verschillende website zag ik dat de GTS 250 ook in een gele uitvoering bestaat: Giallo Lime.

Volgens de vespa website zou die nu ook in België beschikbaar moeten zijn.

Mijn dealer zegt echter dat dat niet het geval is.

Is er manier om de mensen van Piaggio te contacteren om te weten te komen hoe dat nu zit?

Via de website is het echt wel een zeer crappy formulier.

Of zijn er hier mensen die al een gele GTS250 bestelden.

Ik vind hem persoonlijk zeer mooi

modcolor_model1_9_11_BE.jpg

ALvast hartelijk bedankt allemaal.

Link naar reactie

Alvast bedankt voor de eerste reacties.

Ik wacht even geduldig af tot morgen of er antwoord komt en probeer die mensen in Nederland te bellen.

Eventueel bel ik gewoon een andere dealer in de buurt.

Al zou ik hem graag bij de dealer op de hoek van de straat kopen, hij doet ook reparaties, onderhoud, ... en het is letterlijk op de hoek van mijn straat.

Maar hij verkoopt de laatste tijd VESPA aan de lopende band.

Link naar reactie

Volgens de websit is de GTS beschikbaar in volgende kleuren

Lijn: GTS

Modellen en kleuren::

GTS 250 ie

Blu Midnight, Rosso Dragon, Nero Lucido, Giallo Lime, Cortina

GTS 250 ie abs

Blu Midnight, Rosso Dragon, Nero Lucido, Giallo Lime, Cortina

GTS 125

Blu Midnight, Rosso Dragon, Nero Lucido, Giallo Lime, Cortina

Link naar reactie

Dat is dan wel een heel persoonlijke keuze, ik zou dit niet kiezen. Het is een hip and trendy kleur tot binnen twee jaar.

Maar al het beste gewenst.

Succes met je gele wesp. Ik zwaai alvast als ik je tegenkom.

Gtz Pieter

P.S. over mijn kleur konden ze destijds hetzelfde zeggen dus...doen. Je eigen smaak telt

Link naar reactie

@Pieter

Ja die van jou ziet er mooi uit ;-)

Geel vind ik persoonlijk vooral Ok omdat het opvalt: Ik wil gezien worden met die VESPA.

Hehe : Het is wellicht de eerste keer in mijn leven dat ik gewoon kan toegeven dat ik "ik wil gezien worden" met iets en het dan nog kan verantwoorden ook: "veiligheid".

Maar het valt dus nog te bezien of hij ook echt beschikbaar is in het geel, mijn dealer beweert voorlopig van niet.

Link naar reactie

No probs,...maar zou er toch nog eens over nadenken. Trouwens opvallen in het verkeer doe je door steeds, overdag dan, te rijden met de grote lichten aan. Not done s nachts...maar ik rij niet s nachts..Gezien worden door de automobilisten is zo makkelijkst. Hoop je tegen te komen op de volgende ritten. Maak je geen zorgen de mijne is ook maar klaar tegen half september.

Gtz en tot morgen misschien.

Pieter

Link naar reactie
No probs,...maar zou er toch nog eens over nadenken. Trouwens opvallen in het verkeer doe je door steeds, overdag dan, te rijden met de grote lichten aan. Not done s nachts...maar ik rij niet s nachts..Gezien worden door de automobilisten is zo makkelijkst. Hoop je tegen te komen op de volgende ritten. Maak je geen zorgen de mijne is ook maar klaar tegen half september.

Gtz en tot morgen misschien.

Pieter

Overdag rijden met de grootlichten aan is niet toegelaten dacht ik

Link naar reactie

Even gebeld met Piaggio en die Giallo Lime is inderdaad *niet meer* beschikbaar.

Er dus zoals iemand hier vermeld een probleem met de actualisering van de website.

Mijn dealer had dus gelijk...

Nu nog even bedenken of het een Rode GTS250 wordt met windscherm en koffertje of een naakte witte GTS 300.

Alvast bedankt alemaal.

Link naar reactie
Heb ondertussen nog een paar reviews en vergelijkingen met GTS 300 gelezen en als die gele niet beschikbaar is wordt het een witte GTS300.

aha, en van wie had jij die ook alweer gekregen dan ;-)

(persoonlijk zou ik dan ook voor de 300 gaan)

Link naar reactie
No probs,...maar zou er toch nog eens over nadenken. Trouwens opvallen in het verkeer doe je door steeds, overdag dan, te rijden met de grote lichten aan. Not done s nachts...maar ik rij niet s nachts..Gezien worden door de automobilisten is zo makkelijkst.

Pieter

Overdag rijden met de grootlichten aan is niet toegelaten dacht ik

Eventjes opgezocht en volgende info gevonden ;-))

http://www.google.be/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=6&url=http%3A%2F%2Fwww.gratisrijbewijsonline.be%2Flichtenwet1a.htm&ei=7seCSrX0NYLa-QaX4qWtCg&usg=AFQjCNG1yyNK2qtKW7jDKWLIAcAqMrXHPw&sig2=9hRWip0iSWKWlmKpyk3Vww

En zelf heb ik een Giallo lime 250 gts abs sinds vorig jaar april.

Het was een testmodel van een dealer en werd verkocht omdat de kleur niet meer gemaakt werd voor de 250.

Ben persoonlijk van mening dat deze kleur zeer goed zichtbaar is zowel overdag als in het donker en dan spreek ik uit ondervinding ...

Succes met je keuze en wie weet komen we elkaar wel tegen ;-))

Link naar reactie
No probs,...maar zou er toch nog eens over nadenken. Trouwens opvallen in het verkeer doe je door steeds, overdag dan, te rijden met de grote lichten aan. Not done s nachts...maar ik rij niet s nachts..Gezien worden door de automobilisten is zo makkelijkst.

Pieter

Overdag rijden met de grootlichten aan is niet toegelaten dacht ik

Eventjes opgezocht en volgende info gevonden ;-))

http://www.google.be/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=6&url=http%3A%2F%2Fwww.gratisrijbewijsonline.be%2Flichtenwet1a.htm&ei=7seCSrX0NYLa-QaX4qWtCg&usg=AFQjCNG1yyNK2qtKW7jDKWLIAcAqMrXHPw&sig2=9hRWip0iSWKWlmKpyk3Vww

------------------

Er is natuurlijk een verschil tussen 'opvallen' en 'gezien worden' ;-)

Dat rijden met groot licht deed ik ook maar na een half uurtje rijden rook het verdacht rond mijn stuur. Ik kon ook bijna een eitje bakken op de lichtkap. Dan maar verder gereden met het dimlicht...

Link naar reactie

Hehe

Jullie doen maar hoor.

Uiteindelijk kreeg ik vandaag ook het nieuws dat ik de aankoop met minstens 6 maand dien uit te stellen. Andere financiële prioriteiten.

Misschien geen slecht nieuw want zo kan ik rustig de tijd nemen om alles op een rijtje te zetten.

Oude Vespa of nieuwe Vespa,... en meer van die dingen.

Ik zal eerst nog een paar maand jullie discussie over *Blik* <=> *plastic* blijven volgen ;-)

Toch nog eens heel erg bedankt allemaal.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...