Ga naar inhoud
Vespaforum.be

rondrit


Grandsportlievin

Aanbevolen berichten

Alle vespa's, Lambretta's, curry's, tot en met Daxkes zijn toegelaten(alhoewel:) ).

Dit is geen officiële rit, alleen puur amusement voor gelijkgezinden...

Er is geen vaste rit uitgestippeld (wegens vanavond pas beslist). Onder het motto "samen op verkenning" gaan we proberen onze weg te vinden in het doolhof van kleine wegjes die het Henegouwse landschap doorkruisen.

De wegen zijn niet allemaal van "goede" kwaliteit, beschermende kledij is dus aangewezen.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

K moet wel zeggen dat em zijn baan beter kent rond Edingen!!! Prachtige wegen trouwens met soms rare hindernissen zoals reebokken ed... Hopelijk staat em er zondag terug!!

S.

Link naar reactie

de madam hare GTV staat nog voor onderhoud bij Sam (die blijkbaar ook ineens op verlof is :-/) dus tzal ik alleen zijn. Mechelen - Edingen is zo'n goeie 60km... kheb er al zin in :)

Niet "goede" kwaliteit betekent toch niet dat er off-road door de modder geploeterd moet worden? Want daar ga'k dan weer niet op gekleed zijn ;)

Link naar reactie
Niet "goede" kwaliteit betekent toch niet dat er off-road door de modder geploeterd moet worden? Want daar ga'k dan weer niet op gekleed zijn ;)

Modder zal er niet zijn, de meeste wegen zijn geasfalteerd buiten een paar stukken met grove stenen. Wel stof en vrij veel keitjes op het asfalt.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

@grandsportlievin: ik bel u morgen, ge passeert aan mijn deur als ge van het oudenbergshof naar Edingen rijdt. Dan wacht ik hier wel!!

Tot morgen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...