Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa 2008 GTS op kapaza aan spotprijs


michielsolivier

Aanbevolen berichten

Denk het niet. Als ik me niet vergis heeft hij er vroeger al opgestaan. Toen stond hij te koop vanuit Zottegem. Waarschijnlijk opnieuw oplichting. Je zult het wel zien in de reactie, dan sturen ze een tekst in 'gebroken' Engels met uitleg terug.

Link naar reactie
DOEN!!!

als je DIT nog niet doorhebt dat het oplichting is,dan ben je wel heel naief...

Een beetje cru gezegd ;) Maar het is wel de waarheid!

Veel van die zoekertjes met spotgoedkope scooters zijn fake.

Om niet te zeggen allemaal. Er zijn al een paar topics gestart over die zoekertjes. In de kranten zijn al berichten verschenen over deze trucjes. En zelfs op de televisie zijn al enkele reportages de revue gepasseerd over deze praktijk. Wie nu nog niet weet dat deze zoekertjes afkomstig zijn van oplichters. Heeft volgens mij 20 jaar in totale afzondering geleefd. Je moet vooral veel e-mail verzenden naar die gasten en vooral veel foto’s vragen. Dan kan je binnenkort nog een keer komen jammeren dat ze uw pc gehackt hebben of uw e-mail adres misbruiken!

Link naar reactie

Allemaal doorzichtig voor iemand met hersenen. Maar als ze dit op gigantisch veel zoekertjessites zetten, hebben ze ooit misschien wel prijs. Ze worden dan ook slimmer en slimmer, gaan de prijs misschien wat hoger (geloofwaardiger) zetten en de vertaling een pak beter maken. Uiteraard nog altijd dom om voor zoiets te betalen voor je het gezien hebt... maar toch... 't is een pest!

Link naar reactie

Die mannen zijn professionele oplichters. Ze kunnen beter met de computer werken dan wie ook. Daarom zijn ze zo moeilijk om te vinden. Wie weet op hoeveel sites er zo wereldwijd fake advertenties staan. Controle codes, filters of niet die gasten blijven steeds opnieuw advertenties plaatsen. En het geld blijft binnen komen. Blijkbaar volgen ze hun eigen advertenties ook nog goed op want telkens er eentje van het net wordt gehaald. Staat er na een paar dagen reeds een andere.

Link naar reactie

Antwoord op de mail :

Dear Sir ,

The total price is 1.500 EURO - all taxes included .

2008 Vespa GTS 125

The bike is in good condition, has no technical damage at all, no scratches or dents, no hidden defects,It's fun and robust to drive. Technical inspection is passed and stamped as well. It has title of ownership, cleared of any obligations or fees and comes with all the documents you need to register it.You will not have to pay additional taxes for this (VAT reclaimable).(the bike is registered in Belgium and have belgium documents)It's my personal bike.I've listed the bike under --- so I can sell it faster..

I have worked in Belgium for the last 1 year and I've purchased the bike there.

My company wanted me back home, so currently I'm in England (UK). I've brought the bike home with me and it's now located in London , England.I've decided that it's better to sell it because I don`t use it anymore , it `s a pity to keep such a bike and not to use it. Now I'm trying to sell it back for such a low price because next week I have a deadline term for paying those taxes.

I tried to sell the bike in UK, but nobody want`s to buy with beglium documents .My bike is already at the "http://www.escrow-europa.com/" at their local representant.

(I PAID THIS COMPANY TO TAKE CARE FOR THIS TRANSACTION,THEY PROTECT INTERNET TRANSACTIONS BETWEEN BUYER AND SELLER).

We can have a deal if you are really interested to buy it.

The price is correct and it's not negotiable and it also include the transport for all world-wide countries.

Please write me back to discuss only if you are interested because I am tired of people that ask questions and are not interested at all. - WRITE IN ENGLISH

Regards,

YOU CAN Translate on: http://babelfish.altavista.com/

Heb ik al eens gelezen, arme sukkelaar die door zijn employer hier weg moet ? :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...