Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Foutje?????


renoretro

Aanbevolen berichten

Hij zal het misschien in Italiaanse Lires bedoelen, anders denk ik niet dat hij ooit zal verkocht geraken :))

Ikzelf ben wel op zoek naar een MP6 - 98CC - 1946

of een 125CC van 1949 zoals op deze site, maar zijn wel moeilijk te vinden.

Groetjes

Eros

Link naar reactie

Nen MP6 ?

Mag ik even lachen? ;o))

In het Museo Piaggio in Pontedera staat er 1 exemplaar en bij mijn weten zowat de enige in de wereld...

Ik wens u bijzonder veel succes bij het vinden van een tweedehands exemplaar!!

Oftewel moet je een "kraak" plannen in het museum... Tijdens hunnen break zijn ze daar niet zo heel oplettend...

N

Link naar reactie

MP3 is gemakkelijker te vinden,lol

Link naar reactie

Even een snelle poging tot vertaling, maar echt betrouwen doe ik het toch niet hoor. Vooral de laatste regel, hij omzeilt de ebay regels en dan neem je toch een risico hoor. Voor de rest heb ik er "NIKS" mee te maken.

Greetz

"Ik laat jullie mijn adres weten voor onderdelen of voor hen die een faro basso of een andere vespa zoeken.

Het volstaat me een bericht te zenden met de melding:

Wat zoek je precies

Wat wil je er aan uitgeven

Welk model zoek je

Welk zijn de karakteristieken van het onderdeel dat je zoekt…

Kortom zowat alles wat in jullie opkomt om je vespa te bekomen aan de beste prijs.

Binnen de 10 dagen worden jullie op de hoogte gebracht van de beste mogelijkheden met zo mogelijk een “niet tevreden geld terug” garantie.

Neem contact met me op voor mijn adres.

PS Het is niet louter de bedoeling om elders klanten weg te snoepen of te contacteren…

Dit bericht moet gezien worden als een aanbod, als jullie me contacteren, krijgen jullie mijn mail adres, ik hou me vervolgens met het marketing aspect bezit en in die positie ben ik in staat jullie tot tevredenheid te stemmen. Wanner de prijs te hoog is, krijgen jullie geen voorstel…."

Link naar reactie

de laatste regel is betekent niet

"Wanner de prijs te hoog is, krijgen jullie geen voorstel"

maar

"De prijs is de hoogste (10 mio euro) zodat jullie niet kunnen bieden en ik zo op de eerste plaats blijf staan. Ik denk niet dat ik hiermee een e-bay regel overtreed"

de gast zijn truuk is dus zijn "gezocht" om te zetten in een "aanbod van zijn adres" voor uw gezocht. Nen echte marketingboy dus...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...