Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Windscherm of niet op GTV ?


pkockx

Aanbevolen berichten

Ik rij nu al 5 maanden met een groot windscherm op mijn GTV. Ik ga het nu demonteren voor de zomer. Ik twijfel echter of ik mijn klein scherm zou monteren of gewoon geen scherm.

Heeft iemand ervaring en/of foto met/van GTV zonder scherm ?

Groetjes,

Patrick

Link naar reactie

We hebben een GTV250 sienna ,en denken dat alleen het orginele kleine scherm de juiste uitstraling geeft aan dit model,ongeacht of deze nu veel of weinig bescherming bied,begrijp me niet verkeerd,natuurlijk ieder heeft zijn ,of haar smaak.En met het kleine scherm bespaar je je een beetje werk,geen insecten van de tellerpartij afpoetsen,ha ha ,!dus voor ons gewoon altijd het kleine model.Groeten Peter&Diana.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik zal allicht een watje zijn maar ik na enkele weken met het kleine scherm te rijden heb ik niet eens meer geprobeerd om zonder scherm te rijden. Ik heb er gewoon mijn groot scherm terug opgezet. Ik vind dat gewoon ferm comfortabel. Misschien wel wat minder dynamisch van look maar ik vind het toch niet mis.

Link naar reactie

Met een klein scherm heeft de duozitter meer vervelende turbulentie t.h.v. de helm, dan zonder het scherm.

Je kan dit een beetje beperken door het schermpje in de juiste hoogte in te stellen met de 2 regelschroeven vooraan.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...