Ga naar inhoud
Vespaforum.be

verbruik gts of gtv 125


ezyvespa

Aanbevolen berichten

Amai zo'n zuipschuiten! ik doe toch zo'n 250km met 8liter (tank nooit 10liter want dan loopt er precies naft uit mijn afdichting waar de sensor in steekt) Ik rijd wel niet vaak sneller dan 70-80km/u. Het zou wel es kunnen dat hij aan 80-90 een pak meer verbruikt...

Link naar reactie

Je moet tanken tot de kraan afslaat. Probeer niet extra bij te vullen, want dan gaat het overlopen. Nu ik weet sommige benzinekranen slaan niet altijd af.

truukje, als je tankt wikkel dan wat papier wat in elk station hangt rond de opening, indien je dan een overloper hebt, vangt het papier het op.

Bij het tanken, ook eens je rond de zes liter bent even stoppen om de benzine te laten zakken, helpt ook.

Link naar reactie

ik heb mijn eerste 160 km derop zitten en hij staat nu pal op de helft... (laat ons zeggen op 9 uur... hij is wel heel snel van 10 naar 9 uur gezakt)

die vespashop hier in brugge (die enkel vespa's verkoopt, is nogal gekend lees ik hier soms) die beweert dat met een goede rodage het verbruik slechts 2 tot 2,5 liter mag zijn, ook bij een 300 ...

Link naar reactie

Denk dat ik toch tussen 4-5 zit/100km. Zal wel met Leovincie uitlaat en rijstijl te maken hebben. En langs de andere kant lig ik er niet echt van wakker. Tank leeg, vullen en rijden. Verbruik heeft met allerlei te maken: rijstijl, snelheid, ev andere uitlaat, ... En op vlak van tanken, zoals Mgent zegt. Onmiddellijk stoppen als de pomp vanzelf afslaat. Als je morst beetje afkuisen want benzine kan blijvende sporen nalaten op het plastic onder je zadel.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...