Ga naar inhoud
Vespaforum.be

correcte prijs GS150 VS5?


StevieV

Aanbevolen berichten

Ik kan aan een Italiaanse GS150 VS5 geraken die in de grondlak staat (originele lak is helaas overspoten). Het chassis is echter volledig gedemonteerd, alle onderdelen zitten er wel bij. De motor draaide ook voor die gedemonteerd werd. Helaas matchen de serienummers van frame en motor niet. Het enige dat ontbreekt is de schelpvormige tacho, contact- en kofferslotje en het GS-logo. De vraagprijs is 1700 Euro, lijkt dit een eerlijke prijs?

Link naar reactie

als het de prefix is dat niet klopt heb je afwel een gs frame of een gs motor.

zorg dat er VS5 voor staat op beide nummers

Link naar reactie
Motor en frame zijn zeker van een VS5, dat is zeker... De vraag was eerder is dit een goeie prijs?

lijkt me een goede prijs hoor , is niet overdreven. maja , hij is waard wa de gek ervoor wil geven.

grtz

Link naar reactie

Kijk goed of er geen onderdelen ontbreken (zelf kleine onderdelen van een GS 150 kosten meestal stukken van mensen) of defect zijn. Vraag ook eens waarom de eigenaar hem wil wegdoen en of het frame geen "vervormingen" heeft ondergaan tgv botsingen. Hou er ook rekening mee dat je goede basiskennis zal moeten hebben om hem ineen te puzzelen.

Anders is dit een mooie prijs voor een mooi machien.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

De scooter is echt in zeer goede staat, eigenlijk is het jammer dat ze er een laag primer op hebben gedaan... Misschien moet ik dat toch eerst proberen te verwijderen. Body is zo strak als je kan verwachten van een dame van bijna 50 :-) Hier en daar een kapke in de lak maar voor de test een zeer goede basis en roestvrij! Het spreekt voor zich dat de banden en kabels wel zullen moeten vervangen worden. Hij bleek ook niet zo uit elkaar te liggen: enkel stuurkolom, motorblok (nog niet gedemonteerd), chroomranden- en stripes,...

Kan een leuk projectje worden (ben wel redelijk technisch aangelegd), ik denk dat ik er voor moet gaan!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...