Ga naar inhoud
Vespaforum.be

rest waarde GTS 250iabs


kurtje6

Aanbevolen berichten

Mijne knalrode vespa is van 08/2008 dus nu ongeveer een half jaar jong en heeft een kleine 2000km. Ik weet dat het dom klinkt maar de witte 300 super steekt hoe langer hoe meer mijn ogen uit.(en da doet pijn!! :)

Nu mijn vraag is rijdt de super nu beduidend beter dan de 250abs of is dit miniem en "ALS" ik mijnen scooter te koop "ZOU" zetten wat zou ik dan zoal mogen vragen. Optie dat er op staat is een ander zadel... jawel die vd super 300.

Kben benieuwd voor de antwoorden.

Als ik er nog genoeg voor "zou" kunnen krijgen dan... zou ik inderdaad de stap wel willen zetten!!

Alvast bedankt voor de komende reacties,

Groetjes,

Kurtje6

Link naar reactie

Een scooter met 2000 km ga je niet weg doen voor laat ons zeggen 3500. Je gaat vast en zeker 4000 of meer in gedachte hebben. Wel denk dan eens na wat je zelf zou doen ? Voor dat beetje meer koop je dan een 300 nieuw.

Dus je gaat die enorm moeilijk kwijt geraken tenzij je het voor een hele goeie prijs gaat verkopen.

Wat ik over het verschil kan zeggen, heb je een 250 blijf er dan bij. Moet je een nieuwe kopen koop dan een 300.

Het enige verschil tussen de twee is dat de 300 iets meer koppel heeft dus ietsje vinniger zal zijn. Maar of je dat 1000 of meer euro waard is, dat moet je zelf beslissen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...