Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bagagedrager bevestigen


frieds

Aanbevolen berichten

Heb een bagagedrager besteld via SIP voor mijn vespa gl 150, een deel moet bevestigd worden onder mijn zadel, nu komt mijn vraag naar jullie : tot waar mag ik boren zonder in mijn benzinebak terecht te komen? (bijgekleurd gedeelte is montageplaat bagagedrager, denk ik, rekje nog niet in mijn bezit)

Brugse groeten, Wilfried

vespafriedstestmr5.jpg

Link naar reactie

boren voor een bagagedrager te bevestigen??

Je hebt toch de juiste besteld mag ik hopen...

Normaal moet je NOOOOOOOOOOOOIT boren,en komt dat bij onder die bout achteraan...

Link naar reactie

Moest ik weten dat de benzinetank niet verder doorloopt naar achter zou ik die vraag niet stellen.

Dit is hem dan de bagegedrager ;

bagforumic5.jpg

w720.png

Bovenste plaatje bevestigen onder zadel, 2 de steun staat op de rug (los), 2 beugeltjes voor elk 1 opzij te bevestigen.

Link naar reactie

allez, tis u vergeven! ;)

je benzine tank loopt dus daar waar je hem ziet zitten. en die gaten zijn normaal niet nodig, je kan normaal het rekje mee vastmaken op die bout achteraan of aan de bouten van je naftbak. meestal zijn die dingen zo ontworpen dat je niet hoeft te boren.

Link naar reactie
Zoals beloofd zijn hier een paar foto's van mijn bagagedrager

Brugse groeten, Wilfried

vespabagagedrager200900fz2.jpg

Volgens mij moet uw rekske vanonder niet aan de bollen vastgemaakt worden, maar wel aan de kader vlak naast de nummerplaat...

Kan iemand die er meer van weet dit eens even bevestigen? Ik rij zelf met een PX, maar ik dacht toch al gezien te hebben dat het anders moest :-)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

waar heb je de mand gevonden ? ben al even op zoek naar zo iets dergelijks

groetjes jason

Link naar reactie

ziede mij lachen??

die uitsparingen op de zijkant,das voor de duiven hunne kop door te steken...

dus echt,ge gaat da vinden in een duivenwinkel of dergelijke

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...