Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bagagedrager bevestigen


frieds

Aanbevolen berichten

wa is da toch allemaal met die rieten mandjes ?

Zijn die dingen nog ergens in solden ofzo ?

Ge wilt da toch nie aan uwe scooter vastmaken, bah

Link naar reactie

Trek het je niet aan Frieds,smaken verschillen.

Op een topic van mij liet 2 man mij direct weten dat rieten mandjes voor jannetten is.

Diegenen die mij kennen weten dat ik zeker geen jannet ben maar soit.(wat dan nog)

Het is hier duidelijk zo dat ge sommigen hun imago van "ruige vesparijden" kelderd als ge een rieten mandje monteerd.

Voor velen die met een Harley rijden zijn we trouwens allemaal jannetten hoor.

Op de fora waar ik zat met mijn andere oldtimers (auto's) heb je dat totaal niet dat men mensen gaat belachelijk maken om de stijl waarvoor ze kiezen.

En daar heb je te maken met véél meer stijlen om je wagen te personaliseren.

Iedereen respecteerd daar de anderen zijn stijl.

Link naar reactie
OEI OEI OEI

Kunnen we tegenwoordig niets meer verdragen?

Je mag hier af en toe al eens iets met een korrel zout nemen...

En natuurlijk zijn we allemaal janetten ;-)

Ik kan het wel verdragen hoor maar ik vind het gewoon overbodig.

Straks krijgen we hier weer een ellenlange geruzied zoals die cury-affaire met ... . .(en hier is niemand mee gediend)

Het is je vergeven hoor.

Trouwens eigelijk was het mijn bedoeling van het rieten mandje om ook mijn vriendin een beetje goesting doen krijgen in een vespa.Dan kan ik lekker een tweede kopen.(het begint te lukken)

En bovendien blijkt het ook heel practisch.

Mvg Vital

Link naar reactie

Zonder woorden en dus zonder DT fouten. Met mandje. Met zakken. Handig als je iets meeneemt (dtdtddtdtdt). Wat zit er in dat mandje (écht): een pick-nick set. Als ik samen met mijn lief de bossen inrij om te pick-nicken, vind ik mij geen jeanet. En zij zeker niet. Integendeel. Maar een Zündapp is natuurlijk geen 'jeannettenbak'.

10452353.jpg

Link naar reactie
Misschien ben ik wel een Jannet (alhoewel, ik heb geen rieten mandje), maar ik kan tenminste zonder DT-fouten schrijven...

oeda ??? da begrijp ik ni goed - word jeannedt dan met DT geschreeven ?

grts frutsab

Lees is goed de 2de pagina van deze thread, in 1 post in het bijzonder staan nogal veel fouten tegen de nederlandsche spelling...(3 alleen al ivm -dt). Sommigen storen zich aan ironische, of sarcastische replies, ik stoor mij aan taalfouten :)

@Chris: geen -dt fouten?

Het is weldegelijk 'vindT ze'

Link naar reactie
Misschien ben ik wel een Jannet (alhoewel, ik heb geen rieten mandje), maar ik kan tenminste zonder DT-fouten schrijven...

oeda ??? da begrijp ik ni goed - word jeannedt dan met DT geschreeven ?

grts frutsab

Lees is goed de 2de pagina van deze thread, in 1 post in het bijzonder staan nogal veel fouten tegen de nederlandsche spelling...(3 alleen al ivm -dt). Sommigen storen zich aan ironische, of sarcastische replies, ik stoor mij aan taalfouten :)

@Chris: geen -dt fouten?

Het is weldegelijk 'vindT ze'

@bluevespa - twaar maar è graptje hé pol ;-)

grts frutsab

Link naar reactie
Misschien ben ik wel een Jannet (alhoewel, ik heb geen rieten mandje), maar ik kan tenminste zonder DT-fouten schrijven...

oeda ??? da begrijp ik ni goed - word jeannedt dan met DT geschreeven ?

grts frutsab

Lees is goed de 2de pagina van deze thread, in 1 post in het bijzonder staan nogal veel fouten tegen de nederlandsche spelling...(3 alleen al ivm -dt). Sommigen storen zich aan ironische, of sarcastische replies, ik stoor mij aan taalfouten :)

@Chris: geen -dt fouten?

Het is weldegelijk 'vindT ze'

Ja en?

Link naar reactie
Misschien ben ik wel een Jannet (alhoewel, ik heb geen rieten mandje), maar ik kan tenminste zonder DT-fouten schrijven...

oeda ??? da begrijp ik ni goed - word jeannedt dan met DT geschreeven ?

grts frutsab

Lees is goed de 2de pagina van deze thread, in 1 post in het bijzonder staan nogal veel fouten tegen de nederlandsche spelling...(3 alleen al ivm -dt). Sommigen storen zich aan ironische, of sarcastische replies, ik stoor mij aan taalfouten :)

@Chris: geen -dt fouten?

Het is weldegelijk 'vindT ze'

Here we go:

'Lees eens goed... .' (lees is goed)

'fouten tegen de Nederlandse spelling... ' (nederlandsche)

enz.

Ik vind ze even erg als -dt fouten. Maar dit is het Vespaforum, niet het groot dictee. En ja, ik maak er ook (soms). Iedereen denk ik. Even goei vrienden.

Link naar reactie

ik schrijf ook wel eens fouten met de dt of d of t,maar normaal kan ieder mens die kan lezen het toch begrijpen?

dus,mijn mening is,gewoon niet op reageren als er ergens een fout staat,het is het doel van de zin of woord dat telt,meer niet.

we zitten hier tenslotte niet in het programma 10 voor taal hé maar op een vespaforum.

Vgr nico

oja en als je al moet denken hoe je een woord ga schrijven vraag ik me af of je meer bezig bent met de woorden of met het vespa gebeuren.

ciao ciao

zoals er maar geen currie staat ipv curry of ben ik mis? lol

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...