Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa Club Leuven zoekt leden/medewerkers


Twostroke

Aanbevolen berichten

Hallo beste Vespisten!

Weldra zal ik, en hopelijk enkele eensgezinden, trachten een nieuwe Vespa club op te starten te Leuven.

In eerste instantie richten wij ons op eigenaars en fans van "moderne" Vespa's. Dit vanwege het bestaan van SC Primavera waar de meeste eigenaars van de klassieke Vespa uit de regio Leuven zich bij (kunnen) aansluiten. Wij zullen naast deze club bestaan, en we zullen mekaar zeker wel tegenkomen op de weg, tijdens events of ritjes. Dit wil niet zeggen dat eigenaars van klassieke Vespa's niet welkom zijn in onze club! Weet gewoon dat er al een uitstekende club voor klassieke Vespa's bestaat (meer info wwww.scprimavera.be)

Wij verwelkomen iedereen die lid wil worden en/of wil meewerken (bestuur, ritjes organiseren etc...)

Aangezien het in het begin moeilijk zal zijn om data af te spreken om te vergaderen lijkt het me het best om voorlopig vooral via het forum te werken, dat hopelijk snel online zal staan. Als het ledenbestand groeit en we al enkele kilometers verder zijn met de club kunnen we zeker uitkijken naar een zaal/cafe als uitvalsbasis voor vergaderingen etc.

Er zal dus snel een (tijdelijke) website online staan, met een forum, zodat we dit forum niet bevuilen met onze 'klap' betreffende de club.

Mensen met interesse? Laat maar iets horen, of kom binnen enkele dagen eens kijken op de website.

Groeten

Benny

Link naar reactie

De website is begrijpelijk nog wat leeg maar de look&feel is er toch al.

Netjes. Misschien toch al het stukje over 'De Club' invullen ?

Link naar reactie
nog een forum? jeej.

misschien een tip voor het lokaal: cafe op het herbert hooverplein?

Neen, de Seven Oaks :-), daar heb ik goei herinneringen aan begin jaren 70, jongens toch !!!! (nostalgie)

Ik dacht meer aan de Key West, ze zijn daar schijnt heel open minded... en t®endgevoelig!!

Link naar reactie
nog een forum? jeej.

misschien een tip voor het lokaal: cafe op het herbert hooverplein?

Neen, de Seven Oaks :-), daar heb ik goei herinneringen aan begin jaren 70, jongens toch !!!! (nostalgie)

Ik dacht meer aan de Key West, ze zijn daar schijnt heel open minded... en t®endgevoelig!!

Waar is de Key West a.u.b ?

Link naar reactie
nog een forum? jeej.

misschien een tip voor het lokaal: cafe op het herbert hooverplein?

Neen, de Seven Oaks :-), daar heb ik goei herinneringen aan begin jaren 70, jongens toch !!!! (nostalgie)

Ik dacht meer aan de Key West, ze zijn daar schijnt heel open minded... en t®endgevoelig!!

We gaan toch het lokaal van sc primavera niet overnemen :-))

Link naar reactie
We gaan toch het lokaal van sc primavera niet overnemen :-))

ha-ha, wij hebben een veel stoerder clublokaal => zie onze website bij info :-)

Link naar reactie

En waarom zou ge gene Pink Vespaclub beginnen dan??

Trendy knappe mannen op ne Vespa.. Hmmmmm

Tja, ge moet een beetje voor alles openstaan hé :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...