Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vintage scooter.nl


gunter

Aanbevolen berichten

Ik ben er eens gaan kijken, het is echter bij "kijken" gebleven. Vriendelijke kerel, is bereid wat uitleg te geven. Hij was zo eerlijk om mij een model niet te verkopen wegens frame dat "uit den haak" stond. Hij ging me echter mailen als er iets binnen kwam wat ik zocht, hij heeft het blijkbaar nog steeds niet gevonden. Zijn aanbod was toen, een dik half jaar geleden, vrij groot. Het merendeel met redelijk tot veel werk aan.

Zijn naam werd al wel eens vermeld in een post, zeker niet negatief. Ik weet niet wat je plannen zijn maar hou er rekening mee dat je eventueel je scooter moet invoeren omdat Joep in Nederland zit. Daarover vind je zeker en vast wel info terug op dit forum.

Link naar reactie

Mijn witte px komt ook van joep. Niets mis mee.

Gunter heeft mijn wesp niet gekocht, ik had geen gelijksvormigheidsattest. Echter na wat zoekwerk thuis heb de "validatieattest van een gelijkvormigheidsattest of buitenlands inschrijvingsbewijs" gevonden. Is ook geldig als gva in belgie, is een officieel document van de overheid.

Maar toen was Gunter al terug onderweg naar huis helaas...

Link naar reactie
Mijn witte px komt ook van joep. Niets mis mee.

Gunter heeft mijn wesp niet gekocht, ik had geen gelijksvormigheidsattest. Echter na wat zoekwerk thuis heb de "validatieattest van een gelijkvormigheidsattest of buitenlands inschrijvingsbewijs" gevonden. Is ook geldig als gva in belgie, is een officieel document van de overheid.

Maar toen was Gunter al terug onderweg naar huis helaas...

Laat Gunter dan maar snel iets weten ?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...