Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa GTS besteld!


Twostroke

Aanbevolen berichten

alé vooruit proficiat ! ne GTS ???

volgende keer koop je wel een GT van '66 of ne GTR van '69 hé

,enfin veel rijplezier met uwe GTS

Gr, Jeroen

Link naar reactie
Heheh, bedankt!

De klassieke vespa zit nog altijd in mijn hoofd hoor.

Maar khad vervoer nodig om naar men nieuw werk te bollen.

De klassieke vespa zal een projectje worden voor een van de volgende zomers.

Wij worden maten, makers, ... ;-)

Link naar reactie
Aaaaaah,

nog een gelukkige eigenaar binnenkort.

Een goede keuze om mee naar het werk te rijden.

Een dikke proficiat !

Tip: Als je voor de eerste maal tankt, doe er ongeveer 5-6 liter in, als je blijft verder tanken stroomt er onderaan alles uit ;-)

Kan je die niet gewoon laten vollopen dan?

Link naar reactie
ahzo, dat wist ik niet.

Gewoon beetje gokken dan, baseren op de tankinhoud?

Maybe op't geluid afgaan?

nee, ? niet gokken, niets geluid want dat hoor je toch niet, het tankpistool gewoon automatisch van zichzelf laten afslagen (stoppen) en niet meer terug inknijpen...

Link naar reactie
Content van die uitlaat trouwens? (je profiel foto), veel verandinging in vermogen/rijgedrag?

De uitlaat is van Leovinci (4-road) en is specifiek voor de 125 GTS.

Er staat nergens iets beschreven van de toename in vermogen, enkel in het bijhorende

boekje staat dat er een verandering is van de motor-eigenschappen.

Om te vergelijken zouden we eens de mijne naast een GTS met gewone uitlaat moeten zetten.

Persoonlijk weet ik nog, toen ik hem ging ophalen dat er wel degelijk een verschil was. Vooral in de zone

tussen 60-80 km/h voel je toch dat dat het vlotter gaat.

De dealer zelf vond ook dat de motor mooier liep en dat er een verschil was in optrekken.

Het geluid was de eerste minuten wat wennen, maar daarna was het genieten.

Het is een donker geluid en de plofjes zijn zalig ;-)

Eigenlijk wel een aanrader vind ik. De kostprijs is +/- 350 Euro.

Link naar reactie

hehe, proficiat met je aankoop. Mijn pa heeft ook net ne vespa gekocht, nen lx125V. Heb er ondertussen meer mee gereden als mijn vader, maar ben er wel van verschoten hoeveel dat die verbruikt... En zoals ze hierboven zeggen, als je er teveel in tankt loopt de overtollige naft er langs onder uit... Ik meteen in paniek "oh nee, mijne pa zijne vespa"... :-)

Link naar reactie
  • 2 jaren later...

screencapturecf7.th.jpg

Dit heb ik ook aan de hand bij mijn Gran Turismo van 2003... Maar bij mij loopt dit niet uit de overloop maar komt het aan de vlotter uit. Links zie je die opening in de naftbak. Daar zit de vlotter in volgens mij. Ik dacht eerste dat het van de dichting kwam van de vlotter. Maar dit blijkt niet zo te zijn, blijkt dat het van net iets lager komt. Kan het zijn dat zo'n naftbak gewoon scheurt? Of daar ergens gaat lekken?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...