Twostroke Geplaatst: 12 november 2008 Delen Geplaatst: 12 november 2008 Eindelijk is het zover. Ik heb net men zwarte GTS 125 besteld, met chrome onderdelen voor en achter. Kvoel me net een klein kind! Nu nog een 2/3 weken wachten... Link naar reactie
Joene Geplaatst: 12 november 2008 Delen Geplaatst: 12 november 2008 alé vooruit proficiat ! ne GTS ??? volgende keer koop je wel een GT van '66 of ne GTR van '69 hé ,enfin veel rijplezier met uwe GTS Gr, Jeroen Link naar reactie
Twostroke Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2008 Heheh, bedankt! De klassieke vespa zit nog altijd in mijn hoofd hoor. Maar khad vervoer nodig om naar men nieuw werk te bollen. De klassieke vespa zal een projectje worden voor een van de volgende zomers. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 12 november 2008 Delen Geplaatst: 12 november 2008 Heheh, bedankt!De klassieke vespa zit nog altijd in mijn hoofd hoor. Maar khad vervoer nodig om naar men nieuw werk te bollen. De klassieke vespa zal een projectje worden voor een van de volgende zomers. Wij worden maten, makers, ... ;-) Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 12 november 2008 Delen Geplaatst: 12 november 2008 een forumkoppel in de maak? ;-) Link naar reactie
Joene Geplaatst: 12 november 2008 Delen Geplaatst: 12 november 2008 whowwhow we blave vente hé ;-) Link naar reactie
Davidje Geplaatst: 12 november 2008 Delen Geplaatst: 12 november 2008 Aaaaaah, nog een gelukkige eigenaar binnenkort. Een goede keuze om mee naar het werk te rijden. Een dikke proficiat ! Tip: Als je voor de eerste maal tankt, doe er ongeveer 5-6 liter in, als je blijft verder tanken stroomt er onderaan alles uit ;-) Link naar reactie
Twostroke Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2008 Aaaaaah,nog een gelukkige eigenaar binnenkort. Een goede keuze om mee naar het werk te rijden. Een dikke proficiat ! Tip: Als je voor de eerste maal tankt, doe er ongeveer 5-6 liter in, als je blijft verder tanken stroomt er onderaan alles uit ;-) Kan je die niet gewoon laten vollopen dan? Link naar reactie
weorchi Geplaatst: 12 november 2008 Delen Geplaatst: 12 november 2008 Kan je die niet gewoon laten vollopen dan? ja, gewoon het pistool laten afslaan...en dan niks meer bijdoen. Greetz, en vele kilometertjes met je aankoop gewenst. Link naar reactie
JohanR Geplaatst: 12 november 2008 Delen Geplaatst: 12 november 2008 proficiat, heb ook zwarte GTS125 en nog geen minuut spijt van, veel rijplezier en wees maar voorzichtig in het begin... ..sommige autobestuurders zijn soms moto"blind" Link naar reactie
Davidje Geplaatst: 12 november 2008 Delen Geplaatst: 12 november 2008 Kan je die niet gewoon laten vollopen dan? Als je niks vermoedend blijft doortanken, zeikt het er via de overloop onderaan uit Link naar reactie
Twostroke Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2008 ahzo, dat wist ik niet. Gewoon beetje gokken dan, baseren op de tankinhoud? Maybe op't geluid afgaan? Link naar reactie
Twostroke Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2008 Kan je die niet gewoon laten vollopen dan? Als je niks vermoedend blijft doortanken, zeikt het er via de overloop onderaan uit Content van die uitlaat trouwens? (je profiel foto), veel verandinging in vermogen/rijgedrag? Link naar reactie
weorchi Geplaatst: 12 november 2008 Delen Geplaatst: 12 november 2008 ahzo, dat wist ik niet.Gewoon beetje gokken dan, baseren op de tankinhoud? Maybe op't geluid afgaan? nee, ? niet gokken, niets geluid want dat hoor je toch niet, het tankpistool gewoon automatisch van zichzelf laten afslagen (stoppen) en niet meer terug inknijpen... Link naar reactie
Progetto 300 Geplaatst: 13 november 2008 Delen Geplaatst: 13 november 2008 ahzo, dat wist ik niet.Gewoon beetje gokken dan, baseren op de tankinhoud? Maybe op't geluid afgaan? Als je de dop van de naftbak draait en erin kijkt zie je een "groene" buis met een gaatje in. Nooit meer tanken als dat kleine gaatje of het loopt eruit. Link naar reactie
poeschi Geplaatst: 13 november 2008 Delen Geplaatst: 13 november 2008 als dat wa? ahzo, dat wist ik niet.Gewoon beetje gokken dan, baseren op de tankinhoud? Maybe op't geluid afgaan? Als je de dop van de naftbak draait en erin kijkt zie je een "groene" buis met een gaatje in. Nooit meer tanken als dat kleine gaatje of het loopt eruit. http://img120.imageshack.us/img120/5177/screencapturecf7.th.jpg Link naar reactie
Davidje Geplaatst: 14 november 2008 Delen Geplaatst: 14 november 2008 Content van die uitlaat trouwens? (je profiel foto), veel verandinging in vermogen/rijgedrag? De uitlaat is van Leovinci (4-road) en is specifiek voor de 125 GTS. Er staat nergens iets beschreven van de toename in vermogen, enkel in het bijhorende boekje staat dat er een verandering is van de motor-eigenschappen. Om te vergelijken zouden we eens de mijne naast een GTS met gewone uitlaat moeten zetten. Persoonlijk weet ik nog, toen ik hem ging ophalen dat er wel degelijk een verschil was. Vooral in de zone tussen 60-80 km/h voel je toch dat dat het vlotter gaat. De dealer zelf vond ook dat de motor mooier liep en dat er een verschil was in optrekken. Het geluid was de eerste minuten wat wennen, maar daarna was het genieten. Het is een donker geluid en de plofjes zijn zalig ;-) Eigenlijk wel een aanrader vind ik. De kostprijs is +/- 350 Euro. Link naar reactie
BartPK Geplaatst: 14 november 2008 Delen Geplaatst: 14 november 2008 hehe, proficiat met je aankoop. Mijn pa heeft ook net ne vespa gekocht, nen lx125V. Heb er ondertussen meer mee gereden als mijn vader, maar ben er wel van verschoten hoeveel dat die verbruikt... En zoals ze hierboven zeggen, als je er teveel in tankt loopt de overtollige naft er langs onder uit... Ik meteen in paniek "oh nee, mijne pa zijne vespa"... :-) Link naar reactie
kurt007 Geplaatst: 14 november 2008 Delen Geplaatst: 14 november 2008 Hey Benny, ik ben wel benieuwd naar je aanwinst. We spreken wel een keer af om samen naar een optreden te rijden ofzo. Link naar reactie
Twostroke Geplaatst: 14 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2008 Hey Benny, ik ben wel benieuwd naar je aanwinst. We spreken wel een keer af om samen naar een optreden te rijden ofzo. check! Link naar reactie
LeJo Geplaatst: 1 augustus 2011 Delen Geplaatst: 1 augustus 2011 Dit heb ik ook aan de hand bij mijn Gran Turismo van 2003... Maar bij mij loopt dit niet uit de overloop maar komt het aan de vlotter uit. Links zie je die opening in de naftbak. Daar zit de vlotter in volgens mij. Ik dacht eerste dat het van de dichting kwam van de vlotter. Maar dit blijkt niet zo te zijn, blijkt dat het van net iets lager komt. Kan het zijn dat zo'n naftbak gewoon scheurt? Of daar ergens gaat lekken? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.