Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Is deze motorolie ok voor mijn VESPA PK 50 S?


vespalovertje

Aanbevolen berichten

Waar moet de olie voor dienen?

Als je olie wilt om met je benzine te mengen heb je geen motorolie nodig, maar tweetakt olie, Synthetic of demi-synthetic maakt niet zoveel uit. Er zijn wel wat mensen met oudere vespa's die erbij blijven dat ze liever gemineraliseerde olie blijven gebruiken... Bon volgens mij maakt da ni zoveel uit...

Wil je olie om je wesp te smeren dan neem je eenders welke olie waar dit op staat : "SAE 30"

Link naar reactie

is dat gewoon vanonder laten leeglopen en vanboven terug vullen?

tot hij bijna overloopt?

of moet ik ergens speciaals op letten?

daar ik de vespa van mijn vriendin(pk50s) overgekocht heb van iemand zou ik dat eens willen doen en ook gelijk de bogie enz is vernieuwen.

is er nog iets wat ik zeker eens kan nazien zodat hij toch nog net iets vlotter en soepeler draait?

groetjes Pieter (die hier opt forum bijna elke dag bijleerd)

Link naar reactie

is dat gewoon vanonder laten leeglopen en vanboven terug vullen?

tot hij bijna overloopt?

of moet ik ergens speciaals op letten?

daar ik de vespa van mijn vriendin(pk50s) overgekocht heb van iemand zou ik dat eens willen doen en ook gelijk de bogie enz is vernieuwen.

is er nog iets wat ik zeker eens kan nazien zodat hij toch nog net iets vlotter en soepeler draait?

groetjes Pieter (die hier opt forum bijna elke dag bijleerd

Link naar reactie

mja idd nieuw bougie'tje, carbu uitkuisen en je kan ook de ontstekingsplatinnkes ne keer lichtjes schuren met korrel van 400 of 600. Dan gaat hij al zeker makkelijker starten. Als je echter geen problemen hebt, blijf er dan beter af...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...