Ga naar inhoud
Vespaforum.be

LML 80 km/u -> 95 km/u


Tomvesp

Aanbevolen berichten

Hey

Ik ben van plan om een LML te kopen. Nu heeft de winkel gezegd als ik er een andere carburateur en uitlaat in steken deze 95 km/u kan ipv 80. Ik ga hem gebruiken als dagelijks vervoermiddel en niet zelf aan sleutelen en eindeloos tweaken. Dus stabiliteit is een must en ik wil niet dat hij vaak in de garage zal moeten. Is het dan verstandig voor deze "upgrade" te gaan?

Kunnen de andere onderdelen dit aan? maw: verslijt ik de andere onderdelen dan niet sneller? of rij ik ze misschien zelfs kapot? hoe snel rijdt een Vespa PX toen ze hem in 2006 maakten?

Alvast Bedankt

Tom

Link naar reactie

onder een lml hangt een uitlaat met catalysator, vergelijkbaar met de laatste reeks van PX 125. zo'n uitlaat met katalysator is inderdaad wel een stuk duurder (van piaggio dan, LML geen idee).

je moet de carburator helemaal niet veranderen trouwens, enkel andere sproeiers en andere luchtfilter, en natuurlijk de uitlaat, alles samen kost dat minder dan 100 euro aan materiaal.

Je belast niets extra, je vervangt gewoon die onderdelen die nodig waren voor de euro3 norm te halen door onderdelen die al jaren in een px zaten voor de euro3 norm

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...