vesprod Geplaatst: 31 oktober 2008 Delen Geplaatst: 31 oktober 2008 welke expansie uitlaat steek ik het beste onder mijn p125x voor beter vermogen en als ik een diep geluid wil hebben ? heb er al voor gezocht maar ben er nog niet uit groeten wez Link naar reactie
Joene Geplaatst: 31 oktober 2008 Delen Geplaatst: 31 oktober 2008 gebruik ZOEKEN hierboven eens met "uitlaat" mijn gedacht: geen enkele expansie uitlaat icm je standaard p125x zal een noemenswaardig verschil maken op vlak van vermogen, wel op vlak van geluid natuurlijk als je nog even geduld hebt kan je binnenkort mijn Simonini (chroom met carbondember; zie sip art nr 40301000) overkopen ? Link naar reactie
vesprod Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2008 gebruik ZOEKEN hierboven eens met "uitlaat"mijn gedacht: geen enkele expansie uitlaat icm je standaard p125x zal een noemenswaardig verschil maken op vlak van vermogen, wel op vlak van geluid natuurlijk als je nog even geduld hebt kan je binnenkort mijn Simonini (chroom met carbondember; zie sip art nr 40301000) overkopen ? heb ik al gedaan en niet echt iets gevonden ik ben wel geintreseert in je uitlaat kan je me eventueel geen foto sturen en je vraagprijs ? boosterken_182@hotmail.com grtz Link naar reactie
Joene Geplaatst: 1 november 2008 Delen Geplaatst: 1 november 2008 btw: sorry maar simonini is verkocht aan mede-lid SC Primavera Link naar reactie
fajes Geplaatst: 1 november 2008 Delen Geplaatst: 1 november 2008 wat hebt er nu dan onderhangen? Link naar reactie
Joene Geplaatst: 1 november 2008 Delen Geplaatst: 1 november 2008 wat hebt er nu dan onderhangen? even mijn Sito+ er terug onder maar heel binnenkort dit lekker ding in combinatie met een DR177 en een Dellorto 24. Race uitlaat SIP Performance PX80-150 roestvrijstaal m. CARBON-Demper past met reservewiel Link naar reactie
dimi trip Geplaatst: 1 november 2008 Delen Geplaatst: 1 november 2008 welke expansie uitlaat steek ik het beste onder mijn p125x voor beter vermogen en als ik een diep geluid wil hebben ? heb er al voor gezocht maar ben er nog niet uit groeten wez Een diep geluid verwachten van een goede expansiepijp? Niet erg logisch!... Een goede expansiepijp klinkt schel. Hoe vervelend ook, want dat klinkt echt enkel op een circuit cool. Link naar reactie
fooraapje Geplaatst: 1 november 2008 Delen Geplaatst: 1 november 2008 wat hebt er nu dan onderhangen? even mijn Sito+ er terug onder maar heel binnenkort dit lekker ding in combinatie met een DR177 en een Dellorto 24. Race uitlaat SIP Performance PX80-150 roestvrijstaal m. CARBON-Demper past met reservewiel http://img91.imageshack.us/img91/6121/jllc5.jpg Ik rij nu sinds een 2 tal maand rond met een JL Carbon uitlaat (zoals op de foto) Is echt een vet diep geluid, maar voor de prestaties hoef je het niet te doen! Het optrekken gaat wel iets sneller, maar de topsnelheid blijft ongeveer hetzelfde. Zit wel met een standaard 200 en heb juist de hoofdsproeier met 2 maten vergroot. Maar als ik op de autostrade rij (gas volledig open), dan zuipt die gelijk zot :-s Link naar reactie
Joene Geplaatst: 2 november 2008 Delen Geplaatst: 2 november 2008 @ fooraapje: ging die JL er vlot onder (plug&play) of heb je toch wat moeten aanpassen ? Kan je hem idd monteren icm je reservewiel ? Kan je eens foto posten van jouw uitlaat aub ? Thx, jeroen Link naar reactie
fooraapje Geplaatst: 2 november 2008 Delen Geplaatst: 2 november 2008 Die uitlaat kan je makkelijk monteren, juist een gaatje boren voor die veer in je cilinder. En past met reservewiel. Zal vandaag eens foto's maken, maar of die er vandaag hier nog gepost gaan worden, weet ik nog zo niet! Ga strx naar de Wally om mee te rijden en zijn worst op te gaan eten ;-) Grtz Michel Link naar reactie
Joene Geplaatst: 2 november 2008 Delen Geplaatst: 2 november 2008 gaatje boren in de cilinder ofwat ?? Ik kijk uit naar die foto's van je :-) Link naar reactie
Dr Who Geplaatst: 2 november 2008 Delen Geplaatst: 2 november 2008 In een koelvin van je cilinderkop. Daar moet je het haakje van een veer doorsteken wat de uitlaat omhoog houdt. Het is maar een half uurtje werk. Hier staat een handleiding met foto's: http://www.scooterhelp.com/tuning/sip.pipe.html Link naar reactie
fooraapje Geplaatst: 2 november 2008 Delen Geplaatst: 2 november 2008 Hier zijn de foto's van mijn uitlaat. Het gaatje voor de veer is bij mij in het bovenste stuk van de cilinderkop geboord, zo hoef je je cilinderkop niet te demonteren zoals in scooterhelp staat afgebeeld. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 3 november 2008 Delen Geplaatst: 3 november 2008 @ dr who en fooraapje: bedankt voor de duidelijke toelichting van zodra de uitlaat weer beschikbaar is op SIP ga ik die handel bestellen :-) Enig idee waar ik deze uitlaat nog zou kunnen kopen ? (heb wat zitten googlen maar niets gevonden) Link naar reactie
fooraapje Geplaatst: 3 november 2008 Delen Geplaatst: 3 november 2008 Heb die enkel op SIP gevonden en heb toen ook 3 maand moeten wachten. Maar geduld is een schone deugd :-) Grtz Michel Link naar reactie
Dr Who Geplaatst: 3 november 2008 Delen Geplaatst: 3 november 2008 Het is idd niet nodig je cilinderkop te demonteren, dat gaatje kan je zo boren. Let wel op dat er verschillende modellen Jl uitlaten bestaan en dat je reservewiel niet bij alle modellen past. Hoe lager je uitlaat komt hoe meer plaats voor je reservewiel maar ook hoe sneller hij over de grond schraapt wanneer je een snelle bocht neemt. Het hangt natuurlijk ook wel af van je rijstijl. Op de site van Worb5 staat hij ook: http://www.worb5.com/shop_de_7/P_2725.php Link naar reactie
Thomassker Geplaatst: 3 november 2008 Delen Geplaatst: 3 november 2008 even mijn Sito+ er terug onder maar heel binnenkort dit lekker ding in combinatie met een DR177 en een Dellorto 24. Race uitlaat SIP Performance PX80-150 roestvrijstaal m. CARBON-Demper past met reservewiel ben je van plan om verdere aanpassingen te maken? of gewoon een cilinder + carb, zonder bijfrezen Link naar reactie
Joene Geplaatst: 3 november 2008 Delen Geplaatst: 3 november 2008 even mijn Sito+ er terug onder maar heel binnenkort dit lekker ding in combinatie met een DR177 en een Dellorto 24. Race uitlaat SIP Performance PX80-150 roestvrijstaal m. CARBON-Demper past met reservewiel ben je van plan om verdere aanpassingen te maken? of gewoon een cilinder + carb, zonder bijfrezen nee geen plannen voor verdere aanpassingen, gewoon zo (DR177, Dellorto 24 en SIP Performance). bijfrezen is blijkbaar niet echt nodig met het LML blok? Link naar reactie
Joene Geplaatst: 3 november 2008 Delen Geplaatst: 3 november 2008 Op de site van Worb5 staat hij ook:http://www.worb5.com/shop_de_7/P_2725.php is toch niet echt dezelfde lijkt me, die einddemper van sip lijkt me een stuk smaller ??? Link naar reactie
Dr Who Geplaatst: 3 november 2008 Delen Geplaatst: 3 november 2008 Op de W5 site klopt de afbeelding niet die bij de carbon versie staat. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.