Ga naar inhoud
Vespaforum.be

NYPD Lambretta


Dr Who

Aanbevolen berichten

Als ik me niet vergis, heeft de POLITIE van Brugge vroeger ook met Vespa's gereden, ik dacht dat het COSA's waren... Jeanke.

Ja idd dat klopt..met cosa's...ze zaten zelf verscholen in de struiken..heb er zo eens ne keer één vanuit de struiken komen zien rijden omdat we overstaken toen het rood was..ja dat was mijn eerste ervaring met COSA..:-)

Link naar reactie
Als ik me niet vergis, heeft de POLITIE van Brugge vroeger ook met Vespa's gereden, ik dacht dat het COSA's waren... Jeanke.

Haha, "Cosa's", de pre-plastics !! Afschuwelijke bakken !

Vlug, vlug, er zijn nog drie andere topics waar ge iets kunt zeggen over plastics...haha...NOT

Héhé, niets "slecht" over de plasticgeneration want ook al zijn ze niet mijn ding,

ze zijn wel mooi vormgegeven !

De "Cosa's" daarentegen. Ik weet niet of je er al ooit één in levende lijve gezien hebt, wel zelf vind ik die afschuwelijk. Wie die getekend heeft had voor mij geen "VESPA"-model in gedachten !

We zijn ooit (1994) met 6 man naar Eurovespa in Aix-en-Provence gereden. 3 Cosa's & 3 PX-en. Wel man, die Cosa's vlamden wel. We (de PX-ers) hebben hun tenen moeten uitkuisen om de "plastics" kunnen bij te houden !! Na 1 dag vlammen gaf mijn verlichting boenk de geest.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...