tjubix Geplaatst: 13 oktober 2008 Delen Geplaatst: 13 oktober 2008 Hey mensen, Is hier iemand die al een 150cc heeft geplaatst op zijn LML ipv 125 met de gewone standaarduitlaat die op een nieuwe LML zit en wat geeft dat qua optrekken en topsnelheid? dank Link naar reactie
Joene Geplaatst: 14 oktober 2008 Delen Geplaatst: 14 oktober 2008 Mij is verteld (door vespisten die er toch behoorlijk wat van kennen) dat een 150cc en dan zeker icm de gewone standaard(gekatalyseerde)uitlaat weinig of niets aan optrekken en topsnelheid zal winnen. Link naar reactie
Tibo Geplaatst: 14 oktober 2008 Delen Geplaatst: 14 oktober 2008 177cc met andere uitlaat en sproeiers enzo gaat ook, gaat naar het schijnt dan sneller als een standaard 200cc.kost iets van een 400 euro. veel meer koppel en gaat rond de 100 Link naar reactie
larscobbaut Geplaatst: 15 oktober 2008 Delen Geplaatst: 15 oktober 2008 bestaat er geen 150 uitvoering van de lml? ik dacht van wel Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 15 oktober 2008 Delen Geplaatst: 15 oktober 2008 net in de Worb5 newsletter: http://www.worb5.com/shop_de_7/start.php?P_3400.php MAL150302 Malossi Zylinderkit 166 cc Vespa PX 125 - 150Super Tuningkit für die LML mit 125 und 150 cc. OHNE ABE, OHNE TÜV !!! Satte 105 km/h, 2 PS Mehrleistung zur 12 PS Vespa http://www.worb5.com/leistungskurven_sh ... tuning.pdf Link naar reactie
Joene Geplaatst: 16 oktober 2008 Delen Geplaatst: 16 oktober 2008 tja, maar hoeveel km houdt ie het vol ? Link naar reactie
Joene Geplaatst: 16 oktober 2008 Delen Geplaatst: 16 oktober 2008 177cc met andere uitlaat en sproeiers enzo gaat ook, gaat naar het schijnt dan sneller als een standaard 200cc.kost iets van een 400 euro. veel meer koppel en gaat rond de 100 maar dan zal je wellicht je carburator ook moeten vervangen door een SI24 Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.