Ga naar inhoud
Vespaforum.be

koppeling kracht small frame


Didier Wesp

Aanbevolen berichten

yuu de manne!

Heb mijn prima vera blok gereviseerd ( nieuw: krukas, cilinder, ontsteking , lagers , bourage's , uitlaat,koppeling,carbu,... ) , en de spoelpoorten wa uitgefreesd (en buite kant late bijlasse).

nu heb k een probleemke..., ik had een malossi koppeling gekocht , 4 platen met zeer strakke veer , ideaal voor een 133dr vertelde ze me , en als ik die koppeling eronder had kreeg ik de koppelings hendel (bijna) niet ingetrokken , en als hij in vitesse stond en k hielt de koppeling in , dan liep hij nog vooruit. dus , een iets ligtere veer erin gezet , en 3 malossi platen ipv 4... maar als ik dan op de kick starter druk blijft het vliegwiel soms staan (dus de zuiger ook) dus het lijkt alsof de koppeling doorslipt... wat kan ik hier best aan doen? 4 koppelingsplate zette met de minder straffe veer , of 3 platen met straffe veer?

of nog iets anders...

thnx

grtz

Link naar reactie
Ik weet niet of of dit toepasbaar is bij een smallframekoppeling, maar zo heb ik een heel goed resultaat kunnen behalen: http://www.vespaforum.be/forum/viewtopic.php?id=95500

Groetjes, nero.

small frame koppeling is anders.. toch bedankt

Link naar reactie
Neem je standaard 3 plaats koppeling en zet er een malossi of polini veer in.

Dat is meer dan genoeg. Een 4 plaats is lastig tenzij dat je een XL 2 neemt.

ciao

en dna krijg ik de koppeling nog normaal ingetrokke denkt he...?

grtz

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...