Ga naar inhoud
Vespaforum.be

11 oktober vca


larscobbaut

Aanbevolen berichten

Volgende zaterdag!!!

Beste Vespisti,

De Vespa Club Antwerpen organiseert in het kader van haar 5-jarig bestaan een rondrit exclusief voor haar leden en familie.

De rondrit gaat door op 11 oktober 2008 vanaf 12h30. Bijeenkomst is voorzien aan het F. Van Eedenplein op Linkeroever. Voor alle deelnemers is er een aandenken en een drankje voorzien.

De rondrit eindigt in Antwerpen-Centrum rond 16h00.

Tot binnenkort,

Bart,

Vespa Club Antwerpen

PS: dit is een gratis activiteit - geen voorinschrijving nodig

seg julius, die krukken kunt ge wel op uwe scooter laden zenne.

Link naar reactie

Waarom krijgen wij daar geen mail van????? Wij moeten alles van VCA via het forum hier vernemen, er zijn nog andere mensen die hier niet op het forum komen die ook lid zijn van VCA en die weten nooit van niks!!! En op de site van VCA daar vind je ook bijna nooit informatie van rondritten die zij organizeren!

Trouwens, dat ritje kunnen wij spijtig genoeg niet meedoen. We staan nog met 1 kraam op een kermis en heb mee mijn pa afgesproken dat wj de zaterdag open doen en hij de zondag, zodat wij naar Zolder kunnen.

Link naar reactie
Waarom krijgen wij daar geen mail van????? Wij moeten alles van VCA via het forum hier vernemen, er zijn nog andere mensen die hier niet op het forum komen die ook lid zijn van VCA en die weten nooit van niks!!! En op de site van VCA daar vind je ook bijna nooit informatie van rondritten die zij organizeren!

Stuur eens een mailtje naar info@vespaclubantwerpen met uw opmerkingen i.p.v. hier uw gal te spuwen a.u.b.!?

Met dank...

P.S het is organiseren en niet organizeren. ;-)

Link naar reactie
Waarom krijgen wij daar geen mail van????? Wij moeten alles van VCA via het forum hier vernemen, er zijn nog andere mensen die hier niet op het forum komen die ook lid zijn van VCA en die weten nooit van niks!!! En op de site van VCA daar vind je ook bijna nooit informatie van rondritten die zij organizeren!

Stuur eens een mailtje naar info@vespaclubantwerpen met uw opmerkingen i.p.v. hier uw gal te spuwen a.u.b.!?

Met dank...

de michel bedoeld dit ni slecht maar wou jullie gewoon laten weten dat er wat gaten in het mailing zitten en nu terug on topic wij zijn normaal zaterdag aanwezig;-)

Link naar reactie
Waarom krijgen wij daar geen mail van????? Wij moeten alles van VCA via het forum hier vernemen, er zijn nog andere mensen die hier niet op het forum komen die ook lid zijn van VCA en die weten nooit van niks!!! En op de site van VCA daar vind je ook bijna nooit informatie van rondritten die zij organizeren!

Stuur eens een mailtje naar info@vespaclubantwerpen met uw opmerkingen i.p.v. hier uw gal te spuwen a.u.b.!?

Met dank...

P.S het is organiseren en niet organizeren. ;-)

Beste,

ik heb ook nog steeds geen enkele mailing ontvangen van de VCA!

en ik heb dit al zeker 2 maal persoonlijk gemeld, en minstens 2 maal per mail gemeld.

en nog steeds word ik van niets op de hoogte gebracht!

dus ik kan er wel inkomen, dat de mensen hier hun gal beginnen te spuwen...

Mvg

Gerd

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...