Ga naar inhoud
Vespaforum.be

uurwerk


gem

Aanbevolen berichten

en wil je die dan ook met ons delen? :-)

Natuurlijk :-)

Bij Blokker verkochten ze vorige week en wellicht ook nog deze week van die kleine analoge klokjes in alle kleuren met achteraan een zuignapje.

Die plak je dan zo op het bagagebakje (sorry voor zulder zonder) vooraan.

Link naar reactie

Koop of zoek gewoon een simpel polshorloge die waterdicht is, doe het polsbandje eraf en plak er aan de achterzijde een velcrostrip op en de andere zijde van die velcro, plak je op je stuur en probleem is opgelost. Zo heb ik het gedaan, juist zien dat je het er telkens afneemt waar je geparkeerd staat of het horloge zou wel eens pootjes kunnen krijgen!

Link naar reactie
Net naar blokker geweest om 2 klokjes voor 2 euro samen voor in't geval er 1 afwaait of anders verdwijnt.

Dank voor deze tip!

Die dingen plakken wel goe zenne. Hij plakte er bij mij tijdens de classicscooter-rit van afgelopen zondag ook op en is er desondanks de af en toe bumpy roads toch niet afgevallen ;-)))

Link naar reactie

Proficiat Cult, ik had nog een andere groene voor jou (gratis). Jij gaat toch ook naar de Avanti Vespa rit volgende week zondag ? ik zal het klokje meebrengen.

Link naar reactie
Oooohhh kijk nu toch eens, ik heb een klokje op mijn vespa... Wederom hoog strandjanet gehalte... Dat gaat hier van kwaad naar erger. :-(

Gij staat dan ook nog altijd bovenaan het lijstje hieronder hé Erix. En janette, tot daar aan toe, maar wa tegen da strand?

Link naar reactie

@Joene,

nee sorry maat,ik moet dat weekend werken op een groot event van ons in Ahoy Rotterdam.

Maar we zullen mekaar nog wel es tegenkomen zeker?

@Erix

van het strand hou ik wel,maar van janetten?nee dank u!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...