Ga naar inhoud
Vespaforum.be

mijn eerste restauraties


wespie

Aanbevolen berichten

ten eerste,maak uw foto's eens zichtbaar,want altijd die link knippen en plakken,daar ben ik te lui voor

en ten tweede,een beetje originaliteit kan geen kwaad!!

Link naar reactie

ja de vespa is dan wel in het goudkleur ,maar de vespa zelf niet ze ,als ze al voor een vmb 4000 als minimum durven zetten dan weet ik het niet meer ze.

Link naar reactie

vespa moet niet weg hoor

En hier wordt wel zeer snel een oordeel gevormd over de mensen

natuurlijk is vespa mijn hobby

rijd vandaag nog naar sam in rumst voor nieuw project

als het voor de verkoop had geweest hadden er wel meer scooters van mij op gestaan niet dan?

Link naar reactie
haha en dan nog bieden vanaf 4000€

dan mag het al geen curry zijn en ja hij heeft vlammekes opgespoten wauw tof, ma denk ni da ge er 4000€ van zult krijge

en het was dan toch ni voor de hobby, ma voor et geld. spijtig!

hey sphinxy op jouw profiel staan anders ook wel vespa SOLD suzuki SOLD ?????

en dan ga jij kankeren over andere mensen dat het voor hun geen hobby is

maar voor het geld !?

Link naar reactie
haha en dan nog bieden vanaf 4000€

dan mag het al geen curry zijn en ja hij heeft vlammekes opgespoten wauw tof, ma denk ni da ge er 4000€ van zult krijge

en het was dan toch ni voor de hobby, ma voor et geld. spijtig!

hey sphinxy op jouw profiel staan anders ook wel vespa SOLD suzuki SOLD ?????

en dan ga jij kankeren over andere mensen dat het voor hun geen hobby is

maar voor het geld !?

Beste Wespie

Ja op mijn profiel staat Vespa SOLD Suzuki SOLD, mn vespa is verkocht aan iemand in de familie ;-) dus ik zie hem nog regelmatig en als de mijne af is gaan we samen rijden. Suzuki deed ik weg omdat ik finaly een deftig Vnb gevonden had. Dus neen, niet voor het geld;). In tegenstelling tot u(waar het zo overkomt), je maakt een profiel aan, post paar foto's van je restauraties etc paar daag erna vinden ze het al op internet dat hij te koop staat. redelijk vreemd. En ge moe dervoor zo rap ni op u paard zitte se, ieder zijn mening beste vriend. Kzeg toch ni da ze lelijk ofzo zijn? heb zelf sjiek sjiek gepost ;-) Vind het raar da ze nu al te koop staat en voor 4000€ dan nog, s beetje veel ^^

Met vriendelijke groeten,

Sphinx

Link naar reactie
haha en dan nog bieden vanaf 4000€

dan mag het al geen curry zijn en ja hij heeft vlammekes opgespoten wauw tof, ma denk ni da ge er 4000€ van zult krijge

en het was dan toch ni voor de hobby, ma voor et geld. spijtig!

hey sphinxy op jouw profiel staan anders ook wel vespa SOLD suzuki SOLD ?????

en dan ga jij kankeren over andere mensen dat het voor hun geen hobby is

maar voor het geld !?

Beste Wespie

Ja op mijn profiel staat Vespa SOLD Suzuki SOLD, mn vespa is verkocht aan iemand in de familie ;-) dus ik zie hem nog regelmatig en als de mijne af is gaan we samen rijden. Suzuki deed ik weg omdat ik finaly een deftig Vnb gevonden had. Dus neen, niet voor het geld;). In tegenstelling tot u(waar het zo overkomt), je maakt een profiel aan, post paar foto's van je restauraties etc paar daag erna vinden ze het al op internet dat hij te koop staat. redelijk vreemd. En ge moe dervoor zo rap ni op u paard zitte se, ieder zijn mening beste vriend. Kzeg toch ni da ze lelijk ofzo zijn? heb zelf sjiek sjiek gepost ;-) Vind het raar da ze nu al te koop staat en voor 4000€ dan nog, s beetje veel ^^

Met vriendelijke groeten,

Sphinx

mij gaat het niet om de verkoop,heb vespa er opgezet om te zien of er veel reactie op zou komen

krijg ik mijn prijs is er in eens weer geld voor nieuwe projecten

maar jij verteld me dat 4000 veel is

Ga maar eens rekenen

aankoop scooter

stralen

lak

special paint

motorblok

onderdelen en accesoires

enz enz...

als je dit alles opteld denk ik dat 4000 zelfs niet eens zo veel is

heb me hier een profiel aangemaakt omdat ik verslaafd ben geraakt aan de vespa

en om eens te praten met andere vespa liefhebbers

Had nooit gedacht dat ik me hier zo zou moeten verantwoorden of het al dan niet voor de hobby of voor de verkoop is en weet ik nog wat!!!

heb me trouwens vandaag nog een mooie GTR gekocht

en neen niet voor de verkoop

greetz

Link naar reactie

Das juist da...Khoop voor je da je die 4000€ ervoor krijgt, dat je terug aan iets mooi kan beginnen. Ma hier op het forum ga je denk ik niet snel iemand vinden die dat ervoor zal wil geven. Maar als ze voor currys rond de 3000€ willen neertellen, zullen er ook wel mensen zijn die vallen voor jou restau-tje...

Link naar reactie

Proficiat met je aankoop van je GTR

Was niet de bedoeling om je af te breken, maar tegenwoordig zie je genoeg vooral met die curry (wat die van jij niet is)

Weet ook wel dat het veel kost om te restaureren, aankoop van mijn vnb was al 1500€..

Zou het niet doen je eerste project verkopen, ik heb het gedaan omdat ik moest van mn ouders, heb er nu dik spijt van.

grtz

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...