Ga naar inhoud
Vespaforum.be

R.e.s.p.e.c.t.


Cult

Aanbevolen berichten

@ Ronny Henri Szostek alias Derrick: vergeet dan volgend jaar niet naar je club te gaan en je kan misschien ter compensatie eens een grote pot Goulash voor hen maken want naar't schijnt ben jij daar zeer goed in.

Link naar reactie

DerrICK zal nooit op rondritten verschijnen... daar is hij te laf voor. Het typische voorbeeld van een gefrustreerde L.O.S.E.R. die zich verstopt achter het internet om op een forum de grote jongen uit te hangen.

Hij spreekt zichzelf constant tegen, vertelt aan de lopende band leugens om zichzelf interessant te maken (dag 1 is zijn snorfiets perte-totale, dag 2 heeft hij hem opgevoerd), en beledigt zoveel mogelijk mensen om reacties los te weken.

DerrICK is niet iemand om boos op te worden. Met DerrICK moet je medelijden hebben, medelijden met de leegte in zijn bestaan en de leegte in zijn hoofd. Zielig figuur ... jammer voor hem, in real life is hij waarschijnlijk nog zieliger...

Link naar reactie

Echt spijtig dat dit stuk onbenul "dé" man van het forum geworden is !!

En spijtig dat dit toegelaten wordt !! Daardoor verliezen we hier de ene na de andere interessante Vespaliefhebber die "wel" iets te vertellen heeft en wiens bijdrage echt leuk om lezen is. Ik denk

er sterk aan MOD66 te volgen want op alles, maar dan ook op alles wat je hier op 't forum start of aanvult, moet dat gefrustreerd kokske iets uitlokkends antwoorden.

Echt benieuwd met wat hij nu weer op de proppen zal komen !! Moet echt zielig zijn, zo je dagen te vullen !

Bye bye !!

Bart

Link naar reactie
Beste mensen, is dit niet gewoon wat aan het ontsporen ?

Het is schrikwekkend te moeten vaststellen hoe snel iemand gelynchd kan worden.

Derrick zal waarschijnlijk nooit mijn vriend zijn, maar dit is me toch al te bar...

Is er zo geen spreekwoord met zaaien en oogsten?

Erg dat er daarom mensen afhaken...

Misschien een ideetje voor het nieuwe forum, dat ik ooit is ben tegenkomen: je kan bepaalde leden zelf bannen, waardoor geen van hun posts/replies voor je zichtbaar zijn...

Link naar reactie
Beste mensen, is dit niet gewoon wat aan het ontsporen ?

Het is schrikwekkend te moeten vaststellen hoe snel iemand gelynchd kan worden.

Derrick zal waarschijnlijk nooit mijn vriend zijn, maar dit is me toch al te bar...

We zitten hier met mensen uit verschillende lagen van de bevolking, verschillen streken en intelligentieniveau's...

Mag ik dan ook met aandrang vragen om hiermee rekening te houden...

hoi sirjohnluke

't was ni mijn bedoeling om deze topic (verder) te laten ontsporen - lees aub even mijn antwoord/mening op pagina 5 en lees dan vlak daaronder de mening van de bepaalde persoon in kwestie

ik begrijp best dat "hij" het niet eens is met een MOD-mentaliteit of met de opinie van bepaalde mensen - iedereen heeft immers het recht een eigen mening over iets te hebben

desondanks ben ik de mening toegedaan dat wanneer je het niet eens bent met iets of iemand er (veel) andere manieren zijn om dit te verkondigen dan gewoon te vermelden dat item "x" of "y" sucks

beleefdheid en het toepassen ervan is gratis

allée grts - frutsab

Link naar reactie

Hier heb ik geen toestemming voor gegeven en zal dit ook melden aan Jurgen!

Ik kan ook foto's van leden hier plaatsen, maar dat doe ik niet omdat ik de privacy van andere leden respecteer.

Je hebt je foto zelf publiek op inet gezet zonder copyright dus.

Link naar reactie
@CULT: Jij wilt gewoon moderator zijn zodat je mij van het forum kunt uitsluiten, niet?

dat gaat idd mijn eerste werk zijn ja...

uiteraard zullen we dan met de crew enkele regels opstellen,en die dan ondr je nues duwen zodanig dat je niks meer in de pap te brokken hebt...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...