Ga naar inhoud
Vespaforum.be

R.e.s.p.e.c.t.


Cult

Aanbevolen berichten

MOD still sucks!

Ik heb al mijn bijdrages verwijderd. Ik speel dit soort spelletjes niet meer mee. Het is de titel die Cult gestart is, niet meer waardig. Ik verspil mijn tijd hier niet meer op dit forum, bye to everyone!

Derrick, ik heb één wens en dat is dat ik je ooit persoonlijk kan uitleggen wat "mot" betekent.

Link naar reactie

O F F T O P I C

alvast excuses naar iedereen dat ik de 8 hierboven vermelde letters in hoofdletters heb geplaatst

is het nu echt niet mogelijk aan de initiatiefnemers van dit forum (jurgen en dave) om mensen gedurende een bepaalde periode (of voorgoed) te kicken of te bannen of hoe je het ook wil noemen

zonder op het topic te willen antwoorden (ik vind overigens dat er zeer zinnige maar ook een heleboel onzinnige, nietszeggende en brutale antwoorden in voorkomen) is het volgens mij de bedoeling van een topic om ideeën en meningen uit te wisselen

wanneer dergelijke uitwisseling van ideeën (soms op het scherp van de snede) verbaal en schriftelijk wordt besproken MOET iedereen voor ieders mening kunnen openstaan

het is echter totaal NOT DONE dat een topic dan verschillende keren wordt onderbroken door één of andere ... (censuur want anders word ik misschien zelf geband van het forum) die de in dit forum gevoerde discussie komt storen met een simpel zinnetje als, ik citeer : "... MODS SUCK ..." - einde citaat

een dergelijke bijdrage kan helemaal niet als constructief of wat dan ook gezien worden en werkt (zoals reeds verschillende malen ondervonden) als storend én heeft het nadelig effect dat de in discutie zijnde forumleden dikwijls ook evolueren naar een scherper taalgebruik tegenover elkaar

daarom nogmaals mijn vraag : verwijder storende elementen AUB zodat de forumleden met R.E.S.P.E.C.T. bepaalde polemieken en discuties kunnen uitpraten - dit laatste al dan niet met een kwinkslag, een "graptje", een speelse duw maar allemaal gebaseerd op respect

ik wil geen moraalridder zijn maar ik hoop dat met deze (en andere bijdragen) de noodzakelijke stappen kunnen worden genomen om de échte stoorzender(s) van dit kanaal te verwijderen

allée grts - frutsab

Link naar reactie

Ik denk nog altijd in een land te leven waar vrije meningsuiting bestaat. Dat sommige mensen mijn (laten we maar zeggen) soms rauwe opmerkingen of opvattingen niet kunnen verdragen, dat ligt meer aan hun dan aan mij. Als ik vind dat mod sucks mag dat toch wel even gezegd worden. Waar is deze forum anders voor? Toch niet om constant ja en amen te zeggen en zelf geen mening te geven. Ik dacht het niet. Er lopen op het forum al genoeg ja knikkers rond. En waarom zou Jurgen mij daarvoor uitsluiten.Dit topic ging over R.E.S.P.E.C.T van Vespa MOD's. Waarvan ik gewoon mijn mening heb gegeven.

Link naar reactie

@ Derrick: een beetje discretie is anders ook een mooie deugd ! Veel te vaak als jij reageert op topics is het negatief of onbeschoft. Vuilbekkerij hoort niet thuis op geen enkel forum. Vrije meningsuiting kan toch ook gewoon beschaafd ? Begin eerst jezelf eens te respecteren. Wees constructief en als je ergens wil op reageren doe het dan steeds met de bedoeling dat wij er iets kunnen van leren of waar wij ook weer op kunnen reageren. Als je dat niet lukt, laat de eer dan aan jezelf en blijf dan aub weg op dit forum.

Besef jij eigenlijk wel dat dit forum ook gelezen wordt door niet-leden en mensen op het WWW die googlen op vespa of scooter etc... die interessante dingen willen lezen

Link naar reactie

twas helemaal niet mijn bedoeling om WO3 te starten...

bij deze dien ik mijn kandidatuur in voor moderatorschap..

ik ben op een ander forum ook super-moderator,en doe daar goed mijn best :))

Link naar reactie

@ Derrick.

Ik heb me lang ingehouden, maar je blijft maar zeveren dus shut the fuck want je hebt een grote bek.

Laat ons hopen dat je naar de classicrit komt, want normaal gezien komt squadra altijd met heel wat volk, dan kan je zien hoe echte vesparijders zich gedragen.

En ik durf me gerust bekend maken op de rit, u ook?

Als je iemand van SC primavera raakt, raak je mij be carefull!!!!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...