Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw


Lupolex

Aanbevolen berichten

Beste Vespaliefhebbers, 

 

Vorige week heb ik mijn eerste Vespa gekocht. Het is een opknapper die nog door de keuring moet en zodoende kwam ik terecht op dit leuke informatieve forum. Ik hoop hier alle informatie te vinden die ik nodig heb, zodat ik deze zomer lekker kan toeren. Ik ben vandaag begonnen met de elektra waar ik wat vragen over heb.
Hieronder een foto:post-13376-0-45240500-1398035372_thumb.j

Groeten Lex 

 

Link naar reactie

Het is een 50CC. Volgens de verkoper is de scooter in originele staat en komt motornummer met frame overeen. Ik ben nu een aantal dagen aan het sleutelen en heb mijn twijfels over de 'originele' staat van de scooter. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Ik heb al wat relevante topics doorgelezen, maar kan geen antwoord vinden op de problemen die ik met de scooter heb.

Het gaat om een Vespa met frame V5X2T dus een PK 50S, maar met motornummer V5X1M wat bij een PK 50 hoort volgens scooterhelp.com. Wat vinden jullie hiervan? Komt dit vaker voor of is er door een vorige eigenaar een

ander blok onder gezet? Het gaat om een Elestart Lusso met knipperlichten. Op de scooter zit geen remlicht, claxon, grootlicht e.d. 

De scooter start en rijdt goed. Toen ik de scooter kocht zat er geen accu in, dus heb deze toen met de kickstart gestart en heb de elektra niet gechecked(geen accu).

Link naar reactie

Moet een scooter tegenwoordig door de keuring? wat de motor betreft, zolang ze niets hebben moeten wegslijpen om de motor te laten passen zou ik je geen zorgen maken; Het is duidelijk ene van de pk serie. Als het nu een S, L of XL is dat maakt weinig uit.

 

Kan je meer fotos geven ivm je lichten zodat we weten of dit standaard is of dat dit nog gezet moet worden.

 

 

grtz

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...