Ga naar inhoud
Vespaforum.be

LML; hoe de nummerplaat bevestigen?


walterbe

Aanbevolen berichten

Plak daar uwe stikker van Primavera over ;-)

Tedju, da'k daar nie aan gepeinsd had, dië hangt al aan de andere kant want daar had ik ne krak in de lak (= LML hé!) ;-)

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Menskens,

Ik ben misschien lui, maar ik heb geen zin om te beginnen dashteren met vijzekes en stalen plaatjes en boormachienen enz... is er iemand die een soort bevestigingsplaatje heeft gebruikt dat langs beide kanten kan blijven kleven op metaal?

Ik zal eens in de Hubo of Brico gaan kijken of ze dat hebben... en de lak beschadigen, dat hoeft niet te gebeuren als die nummerplaat op haar plaats blijft hangen, die komt er toch nooit af?

danks

Link naar reactie
is er iemand die een soort bevestigingsplaatje heeft gebruikt dat langs beide kanten kan blijven kleven op metaal? danks

Ik zou het toch maar stevig bevestigen als ik van jou was. dubbelklevende tape is volgens mij geen langdurige oplossing.

boren, vijzen, revetten, etc ...

Link naar reactie
is er iemand die een soort bevestigingsplaatje heeft gebruikt dat langs beide kanten kan blijven kleven op metaal? danks

Ik zou het toch maar stevig bevestigen als ik van jou was. dubbelklevende tape is volgens mij geen langdurige oplossing.

boren, vijzen, revetten, etc ...

Wel, ik ben in de Hubo speciale tape gaan kopen die aan twee zijden kleeft, tis tape voor binnen en buiten, kan verwijderd worden, en zou volgens het doosje 2kg moeten kunnen dragen. Het wordt bvb. gebruikt om spiegels, kastjes, enz op te hangen aan muren e.d. en zou dus zowel voor binnen als buiten geschikt moeten zijn.

Hoe hebben jullie die lelijke zwarte plaat eraf gekregen vanachter? Gewoon losgevezen en weggezwierd? En het Star Deluxe logo vooraan, ni te veel problemen gehad om dat er af te krijgen? En waar vind ik toffe stickers om over de gaatjes te kleven?

danks

volgende week komt mijn nieuwe bordeau LML toe! :)

Link naar reactie
Hoe hebben jullie die lelijke zwarte plaat eraf gekregen vanachter? Gewoon losgevezen en weggezwierd?

heel juist !

En het Star Deluxe logo vooraan, ni te veel problemen gehad om dat er af te krijgen?

poepsimpel

En waar vind ik toffe stickers om over de gaatjes te kleven?

op het internet via http://www.isaydingdong.co.uk/ of je maakt zelf een ontwerp en gaat langs bij een stickertoko om ze te laten drukken

Link naar reactie
En het Star Deluxe logo vooraan, ni te veel problemen gehad om dat er af te krijgen?

De beste en meest krasvrije methode is om via het handschoenenkastje te werken. Daar zie je de 2 uiteindes zitten van het logo op het beenschild. Is in plastic, gewoon met een stevige knijptang platduwen, verbrokkelt dan en zo kan je vooraan eenvoudigweg het logo er af halen.

Link naar reactie
[En het Star Deluxe logo vooraan, ni te veel problemen gehad om dat er af te krijgen?

dit logo zorgvuldig bijhouden want er zijn hier een paar vespa liefhebbers die dat wel willen ;-)

Link naar reactie
Wel, ik ben in de Hubo speciale tape gaan kopen die aan twee zijden kleeft, tis tape voor binnen en buiten, kan verwijderd worden, en zou volgens het doosje 2kg moeten kunnen dragen. Het wordt bvb. gebruikt om spiegels, kastjes, enz op te hangen aan muren e.d. en zou dus zowel voor binnen als buiten geschikt moeten zijn.

Ik wacht vol ongeduld op het topic:

"Help ik ben mijn nummerplaat verloren!"

Link naar reactie
Wel, ik ben in de Hubo speciale tape gaan kopen die aan twee zijden kleeft, tis tape voor binnen en buiten, kan verwijderd worden, en zou volgens het doosje 2kg moeten kunnen dragen. Het wordt bvb. gebruikt om spiegels, kastjes, enz op te hangen aan muren e.d. en zou dus zowel voor binnen als buiten geschikt moeten zijn.

Ik wacht vol ongeduld op het topic:

"Help ik ben mijn nummerplaat verloren!"

Hmm...laat ons hopen van niet...ik ga het eerst eens uittesten op een ander oppervlak... als je er een kast mee kan ophangen zal een nummerplakje ook wel houden hé... we'll see ;)

En bedankt allemaal voor de reacties...

Link naar reactie
... als je er een kast mee kan ophangen zal een nummerplakje ook wel houden hé... we'll see ;)

je laat je toch niets wijsmaken door de reclame prietpraat ?

Hergebruik toch gewoon de bestaande gaten in je frame om er op een intuïtieve manier je nummerplaat aan vast te maken.

misschien biedt dit wat inspiratie ?

imgp7541un7.jpg

Link naar reactie
Wel, ik ben in de Hubo speciale tape gaan kopen die aan twee zijden kleeft, tis tape voor binnen en buiten, kan verwijderd worden, en zou volgens het doosje 2kg moeten kunnen dragen. Het wordt bvb. gebruikt om spiegels, kastjes, enz op te hangen aan muren e.d. en zou dus zowel voor binnen als buiten geschikt moeten zijn.

Ik wacht vol ongeduld op het topic:

"Help ik ben mijn nummerplaat verloren!"

Hmm...laat ons hopen van niet...ik ga het eerst eens uittesten op een ander oppervlak... als je er een kast mee kan ophangen zal een nummerplakje ook wel houden hé... we'll see ;)

En bedankt allemaal voor de reacties...

als zelfs schroeven soms durven lostrillen zou ik weinig vertrouwen stellen in tape ...

maar goed, ieder zijn keuze :

a) nummerplaat vastschroeven : 2 gaatjes boren + schroefjes indraaien + 3 EUR + 5 minuten werk

B) nummerplaat vasttapen : kostprijs tape + 25 EUR voor een nieuwe nummerplaat nadat ze er na een week afvliegt + half uur wachten bij DIV op nieuwe nummerplaat + 5 dagen niet kunnen rijden wegens geen plaat

Link naar reactie
@ Tjubix, dan ga je toch wel voor pattex zeker ?

http://img376.imageshack.us/img376/2851/pattex02gq8.gif

Ja, tis inderdaad tape van Pattex. Ach ja, ik zal wel zien, kzal het dan toch maar met vijzen vastmaken. Maar dan moet ik weer naar zo ne winkel een uur lopen zoeken achter juiste maten van vijzen en achter metalen plaatjes enz...

Soit, misschien maak ik mij druk om niets ;-)

ik zal jullie goede raad volgen

Link naar reactie
Of je vraagt gewoon aan je garagist om u nummerplaat te bevestigen! Hij zal het wel weten hoe het moet eh!

de mijne heeft dat toch spontaan gedaan.

Allright, goed idee mateke, kzal het zo doen!

misschien kom ik u nog wel eens tegen trouwens, van Aalst ben je zeker hé? Of Dendermonde, wat was het juist?

Link naar reactie
misschien kom ik u nog wel eens tegen trouwens, van Aalst ben je zeker hé? Of Dendermonde, wat was het juist?

Aalst eh, Dendermonde stinkt :-)

Haha, en Aalst niet? Er zijn toch ook kanalen in Aalst hé? ;-) En zeker ook met uwe opgedreven LML die er nu rondrijdt ;-p

*biepbiep*

Link naar reactie
misschien kom ik u nog wel eens tegen trouwens, van Aalst ben je zeker hé? Of Dendermonde, wat was het juist?

Aalst eh, Dendermonde stinkt :-)

Haha, en Aalst niet? Er zijn toch ook kanalen in Aalst hé? ;-) En zeker ook met uwe opgedreven LML die er nu rondrijdt ;-p

*biepbiep*

Betreft een jarenlange carnavaleske vete tussen die twee steden hoor ;-)

Mijn LML heeft daar niets mee te maken ;)

Wanneer mag jij de jouwe gaan halen? Misschien kunnen we inderdaad eens afspreken op termijn...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...