Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Verzekering Primavera '69: 356€


Vespalex

Aanbevolen berichten

Ik heb hier al wat zitten gebruik maken van de zoekfunctie maar vind niet echt een sluitend antwoord.

Ik heb vandaag van mijn verzekeringsmakelaar de polis ontvangen van de verzekering van mijn oldtimer Primavera (125cc).

a/ Bedrag: 356,22€

b/ Mijn PX150 is er ook verzekerd

c/ Ik heb een bedrijfswagen dus geen verzekering voor auto.

Is dat niet wat veel 356€??

Zijn de prijzen voor een oldtimerverzekering niet lager? De makelaar ging er snel over alsof het niet belangrijk was.

bedankt alvast voor de uitleg

alex

Link naar reactie

Zit ook met firmawagen, dus polis voor PX200 leek initieel nogal duur uit te vallen:

342,53 €

Na overleg van mijn agent met de sales manager van AXA, van wie dit bod was, kreeg ik 65% korting, daar ik ook mijn brand en familiale daar heb lopen.

Ineens nog maar 119,88 € voor een volledige verzekering, dus geen oldtimer beperkingen etc.

Beke rondhoren en/of armke wringen, zeker gezien je er al een verzekering hebt lopen.

Kijk trouwens ook eens hier: http://www.vespaforum.be/forum/viewtopic.php?id=94446

Link naar reactie

Erard verzekering, dit staat duidelijk op de site:

"Zijn er beperkingen ?

* Het voertuig mag niet gebruikt worden voor beroepsdoeleinden.

* Het weg - werk - verkeer is uitgesloten. (dwz geen dagelijks gebruik om naar het werk te rijden toegelaten)"

Dus alle vespisten die hun Vespa dagelijks willen gebruiken kunnen hier geen gebruik van maken... Pittig detail helaas

Link naar reactie

Auto en Vespa PX (dagelijks werk) verzekerd bij ERARD aan tarieven de helft van Ethias (daar was ik vroeger). Per bijkomende oldtimer (4) betaal ik 15 euro. Voor de PX betaal ik een 300 euro, brand en DIEFSTAL inbegrepen.

Link naar reactie

ik heb een vespa px200e van het bouwjaar 1986 en betaal normaal 160 euro verzekering maar omdat ik lid ben bij een vespaclub in maasmechelen betaal ik maar

100 euro verzekering per jaar ????????????? lidgeld vespaclub kost 10 euro maar we moeten de verzekering bij een bepaald kantoor in maasmechelen nemen dit is nl. een soort groepsverband verzekering groetjes

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...