Ga naar inhoud
Vespaforum.be

2 november: koekelrit editie 5


wally

Aanbevolen berichten

Ik was wel een beetje pissed toen één van de deelnemers (met een tupperware Piaggio, belangrijk detail!) commentaar op mijn Lambretta had. "Al die lampen en spiegels, da's er over, dat trekt op niks meer. Je kan niet eens meer zien dat het een Vespa is"...

WAT !? Trek je dat asjeblieft niet aan hoor!!! voor mij was het zelfs een hele eer om dit prachtig meesterwerk van jou eens van dichtbij te mogen bewonderen en fotograferen.! Een uniek stuk waar je echt wel fier op kunt zijn...

MOD is MOOI !

Greetz, Joppe

Link naar reactie
@MOD66, smaken en goestingen verschillen nu éénmaal, daar kan ik inkomen! Maar als je nog geen Vespa van een Lambretta herkend, is het erg gesteld met de nieuwe generatie scooteristen. Op Belgisch niveau en zelfs ver erbuiten blijft je Lambretta een knappe verschijning, een TOP bak in zijn genre.

We zijn er de laatste tijd zeer graag bij, dus met plezier van Tienen afgezakt.

Frans als je er eens aan denk, bezorg je me het adres van de man die je zadel heeft overtrokken! Thx Jeanke... ...

PS: hermans.jan1@pandora.be

Ik heb er mezelf eens bijgezet:

http://img504.imageshack.us/img504/5030/wally2008027or2.jpg

Shot with DC-6900 at 2008-11-03

Kan je aub deze foto met fotoshop bijwerken? Nu is wel het schone van de lambretta af. ;-)

Link naar reactie

Met dank aan Wally en zijn lieftallige ega voor het laven en voeden van oa. ook de "genstsche" sloebers ;-) Ook blij dat onze Joppe thuis geraakt is . Het was dan toch een mooie rit met wat veel "tussenstops" ... maar zijn eindelijk dan toch tot bij Wally geraakt ... waar we verwend werden met oa. de heerlijke worsten waar ook ons geliefd foorteefje zo van houd. ;-)

Voor foto's, zie :

http://picasaweb.google.be/ctlatem/VCG_2008_Koekelare#

jpg_20081106_0007.jpg

jpg_20081106_0015.jpg

jpg_20081106_0014.jpg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...