Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aalstenaars op dit forum?


El Toro Rosso

Aanbevolen berichten

Waarom Triangolo die ritten niet in de agenda zet? Eenvoudig, een club organiseert ritten voor ook alleen voor zijn eigen leden. Daarvoor ben je ook lid van een club. Wij hebben drie open ritten en al de rest organiseren wij ook voor onze leden. Je leden betalen lidgeld, en krijgen daarvoor iets terug. Dat kan dus een rit zijn. Als wij gaan rijden met alleen leden is er soms al meer dan volk genoeg. Dus ook voor Triangolo is dat hun volste recht om dit alleen te afficheren voor hun eigen leden.

Link naar reactie
Ik ben ook van Oudste stoutste en wijste der steden, maar bezit geen van al die kwaliteiten als het Vespa's aangaat. Maar wil gerust wel wat raad krijgen van de meer ervarene vespa liefhebbers in de omgeving. Bv in de keuze van aankoop van een vespa. Indien iemand een toffe prijselijke occasie in verkoop heeft, mag hij/zij het me steeds laten weten.

Ah! Iemand van Ninove. Best begin je een nieuwe topic onder "algemeen" of "chitchat".

Groetjes, nero.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik ben ook van de Costa Alosta en rij vanaf november alle dagen naar Gent om te gaan werken, enkel als het ijzelt of sneeuwt zal ik het "gezegende" openbaar vervoer moeten gebruiken vrees ik. Auto verkocht. vespa S125IE (rood). Kom er geregeld enkele tegen vooral 's morgens in Gent.

Link naar reactie
van de blokken Nero?!!! Ik ben ook van Ninof... maar momenteel wonende te Zottegem en met verbouwplannen in Hillegem :)

Neynt gau, van d'elf auchekes, (alé, kwee niet oeveel der nau nog stoan.:)))

Oe ist nog mè Boxtoal, Free en Jef Prot, Vossen Turen, Skele Waeren, Jean Bieen, Zatten Danny, Bachus, Bennieken Lankoar, Makaboe en Beireken Sex?

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...