Ga naar inhoud
Vespaforum.be

zwaar onderuit


Ex-scooterboy

Aanbevolen berichten

Voor diegene die het moest interesseren ik ben gisteren zwaar onderuit gegaan met de motor (niet met de Vespa gelukkig, want die is onvervangbaar)

Vanaf nu een tijdje alleen scooters voor mij.

Ik vind het uiteindelijk zo erg niet.

Men Dragster is bijna succesvol ingevoerd, moet enkel nog de plaat gaan halen (wachttijd brussel invoerdoc. 4 weken), de achterrem repareren en op naar Borculo.

Groeten van een kreupele.

Bericht bewerkt (23.07.2005 | 17:29)

Link naar reactie

zijaanzicht5bg.jpg

vooraanzicht3ab.jpg

stuur4sf.jpg

Was een bocht aan het nemen toen de banden ineens grip verloren.

Zijn Avons en staan erom bekend weinig grip te hebben en lange levensduur.In ieder geval mijn laatste Avons.

"Op weg naar m'n werk (6 km) autosnelweg op en eerste afrit eraf, bochtje naar rechts en dan dirrekt naar links. Recht snij ik perfect aan, ook links neem ik perfect en wanneer ik bijna door de bocht ben laten die klote Avons gewoon los.

Eerst schuiven en dan het zand in.

De motor heeft jammer genoeg een stoeprand geraakt en is in de lucht gevlogen (vertelden de truckers, want ik weet het niet meer)

Ik ben eerst op mijn bil geschoven en op mijn rug geeindigd, gevolg, grote schaafwonde op m'n bil (werkbroek, geen lederen broek) en veel kneuzingen.

Had ik een van de verlichtingspalen geraakt was dit een heel ander verhaal.

Ik ga even bezinnen hoeveel geluk ik heb gehad, en even geen blackbird niet meer voor mij. "

Bericht bewerkt (23.07.2005 | 15:59)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...