breeze Geplaatst: 18 juli 2008 Delen Geplaatst: 18 juli 2008 eeps, heeft iemand de gegevens van de voorontsteking van een PM-uitlaat voor een PX200 ik heb blijkbaar ook een grotere sproeier nodig (118 ipv 116) - iemand deze liggen? many thanks in advance!! Pieter Link naar reactie
Il Postino Geplaatst: 18 juli 2008 Delen Geplaatst: 18 juli 2008 Zou dit ook willen weten, heb een 119 sproeier gestoken voorlopig, moet alles nog eens nakijken of ik die nog moet aanpassen. Grote probleem bij die PM tuning pijp is dat ik regelmatig de grond raak. Pijpke ziet er al uit... Link naar reactie
breeze Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2008 Zou dit ook willen weten, heb een 119 sproeier gestoken voorlopig, moet alles nog eens nakijken of ik die nog moet aanpassen.Grote probleem bij die PM tuning pijp is dat ik regelmatig de grond raak. Pijpke ziet er al uit... ja die van mij is ook al gedeukt gisteren nieuwe achterveer gestoken, dus hopelijk heb ik wat meer grondspeling na wat opzoekwerk gezien dat behalve hoofdsproeier 118 ipv 116 en bougie ngk b85egv te vervangen, je enkel je mengsel moet regelen - ontsteking zou hetzelfde moeten blijven. kan iemand dit bevestigen? Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 18 juli 2008 Delen Geplaatst: 18 juli 2008 Volgens dat ik mij herinner (maar 't is al meer dan 7 jaar geleden) mag je de ontsteking laten staan bij een PM-tuming uitlaat, maar deze verdraaien naar 21° voor een PX125 kan zeker geen kwaad... En wat die bougie betreft, zou me verwonderen moest je veel verschil merken met een gewone NGK B8ES, of een B9ES voor autostrade. Link naar reactie
coney T-town Geplaatst: 18 juli 2008 Delen Geplaatst: 18 juli 2008 Er verandert niks aan de timing van je cilinder (inlaat uitlaat) Dus ontsteking gewoon laten staan. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.