Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespaclub in de buurt van ternat


poeschi

Aanbevolen berichten

Hé Noel,

ik geef je één tip als ex-lid : in die club zitten vele toffe leden zoals een Johan Vanhecke maar probeer uit de "commerciele" handen van hun voorzitter te blijven !!!!!! Alle ex-leden zijn uit de club gegaan na in aanvaring te zijn gekomen met de dubieuze praktijken van mijnheer Daniel.

Ik weet zelfs niet of ze nog treffens doen hier in Belgenland maar dat zal Nero wel beter weten dan ik.

Link naar reactie

Ik moet zeggen dat het ook al een tijdje geleden is dat ik nog vergaderingen heb bijgewoond, maar dit eerder door praktische problemen (Dilbeek is een eindje rijden vanuit Edingen). Wat de comerciële praktijken van Daniel aangaan, daar wil of kan ik me niet over uitlaten. Het is een tijdje stil geweest rond de club, maar nu krijg ik weer uitnodigingen om naar de vergaderingen te komen. Aangaande de treffens, ik dacht er afgesproken was om minder naar treffens te gaan en meer met de clubleden onderling ritjes te doen.

Ik zou zeggen, ga er een kijkje nemen en nadien kan je nog altijd beslissen of je lid wil worden. Groetjes, nero.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

ben in de jaren 90 nog ns naar n treffen van die mannen van dilbeek geweest...

da was meer een "bourgondiër-treffen" dan een vesparit...

met meer eetgelegenheden dan gereden kilometers...

soit, sindsdien heb ik die gasten of hun activiteiten ni meer opgevolgd, omdat t zo niet meteen mijn ding was... in BXL heb je ook nog n officiële vespaclub maar da's meer van t zelfde...

in BXL zijn er nu wel wa pees waarmee ik vaker afspreek via www.scootentole.org

"le pot belge"...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...