Ga naar inhoud
Vespaforum.be

persoonlijke toets aan PX 125 airbrush, bestickering?


Alessandro83

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik ben sinds begin dit jaar de trotse bezitter van een Donkerblauwe PX125, en ik moet zeggen, het is een echte droom, ik ben er helemaal weg van.

Nu zou ik toch wel graag een persoonlijke toets aan mijn wesp geven, ik dacht daarbij aan een kleine bestickering, zo zag ik even geleden ene met racestrepen en zo'n racenummer, hetgeen ik wel knap vond.

Of eventueel laten airbrushen van één van de wielkassen, of vooraan op de carrosserie een mooie tekening.

Ik wil het graag sober houden, dus geen volledig zonnenstelsel, maar toch iets apart, en iets dat past bij het mooie darkblue.

Heeft iemand ervaring met dit soort zaken, tips, adresjes?

Ik wil er gewoon graag een individuele toets aan geven, en heb er wel wat geld voor over ook...

Greetz

Lex

Link naar reactie

hey! Ik vermoed dat je de mijne bedoelde, met strepen en het cijfer 76. Dit is gedaan bij de lettershop in deurne. Heel professioneel, ze passen alles met een glimlach aan, zelfs na de vijfde keer toen ik toch nog iets wou veranderen. Als je wil stuur ik wel eens een fotootje naar je mail. groetjes kokske

Link naar reactie

ik ken wel iemand die heel mooi werk levert

qua airbrush dan

ben er gister nog geweest want mn vespabillentjes(mn pk50xl 1983) zijn daar geairbrusht(spijtig genoeg zijn ze nog niet helemaal klaar)

airbrush willy in lokeren

eveneens de redacteur van het magazine customs motors

grtjs evelyne

Link naar reactie

Met een beetje geduld en knutselwerk kun je voor 5euro zelf een mooie bestickering maken. Ik heb een zwarte sticker ( zonneband ) in auto 5 gehaald en na wat knipwerk gekomen tot het resultaat dat je op de foto in mijn profiel ziet. Wil je meer details laat maar iets weten dan stuur ik je de foto's .

Groeten , Eddy

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...