Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gebruikers zonder 1 post: massa's!


greenbull

Aanbevolen berichten

Was hier een beetje aan 't roefelen op het forum en heb eens de gebruikerslijst gerangschikt volgens aantal posts. Ontstellend hoeveel mensen er als gebruiker geregistreerd zijn, doch nog geen enkel post neergepoot hebben! Niets, nada, niente, noppes, nougabollen.

Link naar reactie

@ Greenbull :Dat is toch "U" probleem nie of zijt gij der ook zo ene die zich aangesproken voelt om hier wat te zeggen wat andere moeten doen. Daar is een ander vespa forum voor.

Greet Quick

Link naar reactie

Amaai wat een reacties! 't Was gewoon een vaststelling die in een staat van verticale slaaptoestand laat 's avonds neergepoot werd. Mijn excuus dat ik uw eigenste heilige forumgrond bezoedeld heb met mijn 'bijdrage'.

Een mens moet tegenwoordig al ferm opletten wat hij durft te posten blijkbaar.

Link naar reactie
Amaai wat een reacties! 't Was gewoon een vaststelling die in een staat van verticale slaaptoestand laat 's avonds neergepoot werd. Mijn excuus dat ik uw eigenste heilige forumgrond bezoedeld heb met mijn 'bijdrage'.

Een mens moet tegenwoordig al ferm opletten wat hij durft te posten blijkbaar.

Niet opgeven !

het blijft een forum ;-)

Link naar reactie
Amaai wat een reacties! 't Was gewoon een vaststelling die in een staat van verticale slaaptoestand laat 's avonds neergepoot werd. Mijn excuus dat ik uw eigenste heilige forumgrond bezoedeld heb met mijn 'bijdrage'.

Een mens moet tegenwoordig al ferm opletten wat hij durft te posten blijkbaar.

Niet opgeven !

het blijft een forum ;-)

Ja soms is het erg hé...je moet letten op je zinsbouw, dt,au,ou enz.. fouten, denk dat er hier veel zijn die thuis niks te zeggen hebben! Je profiel invullen is wel leuk voor de andere leden maarja daar zet je dan ook nog in wat je zelf wil hé.

Het is allemaal best grappig hoe sommige hier in op in gaan!

Dacht toch dat dit Forum hier Chit & Chat was...zever en gezever... awel we zijn goe bezig, weet nie wa sommige hun probleem is ;)

Link naar reactie

't kind,

die kerels(lees: da krapul;-D) menen dat niet zo hoor! Ze zijn beetje verwaarloosd tijdens hun jeugdige jaren en hebben geen moedermelk gekregen!

Dat alles heeft nu duidelijk zijn effect...

Je moet het hen niet kwalijk nemen,

in sé zijn het poeslieve knuffelbeertjes, maar ze hebben stekels ipv vacht! Ze menen het wel goed met jou.

thomazk

ps: ik ben wel voor het profiel invullen! Altijd leuk als eerste kennismaking. :-)

Link naar reactie

Wat mij hier al opgevallen is is dat hier "schelmige" personen al lange

tijd niet meer gepost hebben en toch in de top 20 met de meeste reacties

blijven. Moeten die nu een berg van vrije tijd hebben door dat niet-meer

posten ! Of meer tijd voor 't vrouwke of ... voor 't wespje natuurlijk !

Link naar reactie
Wat mij hier al opgevallen is is dat hier "schelmige" personen al lange

tijd niet meer gepost hebben en toch in de top 20 met de meeste reacties

blijven. Moeten die nu een berg van vrije tijd hebben door dat niet-meer

posten ! Of meer tijd voor 't vrouwke of ... voor 't wespje natuurlijk !

raar... en toen ik gelijkaardige opmerking maakte over een nieuwe poster en een schelmige opmerking... was die post enkele uren later gewoon weer weg...vreemd hé ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...