Ga naar inhoud
Vespaforum.be

sprint 150


alfredo

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn sprintje van bij de verkoper tot bij mij thuis gereden. Er waren nog een aantal zaken kapot die ik moest vervangen. Gisteren was ik een nieuwe kabel aan het steken voor mijn kilometric. Na een poging of drie werkte hij nog steeds niet. Tijdgebrek die avond zorgde ervoor dat ik na enkele korte testritten (op en neer in de straat) zette,ik mijn pareltje terug binnen in de garage en constateerde ik dat de carter lekte. Ik vind dit een heel rotte situatie aangezien er net een volledige nieuwe motor onder zit. Is dit normaaz dathij nu al begint te lekken? Of moet ik terug naar de verkoper gaan en van mijn oren gaan maken?

Link naar reactie

Is het de gereviseerde motor die lekt of een nieuw aangekochte? In het laatste geval zou je zeker garantie moeten hebben. Als je het probleem niet eenvoudig zelf kan oplossen zou ik hem terug binnen doen in de garage. Groetjes, nero.

Link naar reactie

Het is een gloednieuwe motor. Onderaan de carter lekt hij dus olie. Heeft dat iets te maken met mijn naftkraan? Ik heb gedaan wat ze me zegden te doen bij de verkoper. Ik zal daar best terug contact mee opnemen he, is inderdaad nog garantie, maar wou de vraag toch even stellen. Ik ben dus ook nog in rodage he.

kan iemand me hier goede tips rond geven? Hoe doe ik dit best?

Is er nog iemand die dit probleem heeft gehad met een nieuwe motor?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...