Macfever Geplaatst: 15 mei 2008 Delen Geplaatst: 15 mei 2008 Waar kan ik best mijn PX 200 laten tunen en onderhouden ? Liefst omgeving Brussel maar indien nodig rij ik wel wat verder Wat te denken van legendsbike ? Link naar reactie
renoretro Geplaatst: 15 mei 2008 Delen Geplaatst: 15 mei 2008 denk niet dat legendsbike daar verstand van heeft of zelfs willen doen. Allé ik bedoel of ze daar veel verstand van hebben kwa tunen dat weet ik niet. Het is dan ook te zien wat je onder tunen verstaat hé. Gr nico Link naar reactie
Italian Bastard Geplaatst: 16 mei 2008 Delen Geplaatst: 16 mei 2008 denk niet dat legendsbike daar verstand van heeft of zelfs willen doen.Allé ik bedoel of ze daar veel verstand van hebben kwa tunen dat weet ik niet. Het is dan ook te zien wat je onder tunen verstaat hé. Gr nico Heb paar maanden geleden eens gebeld met Legendbike en toen heel vriendelijke man die perfect NL praate aan de lijn gehad maar ben zijn naam kwijt. Mijn vraag was toen om onder een px125 een 177cc Pinasco kit steken met aangepaste uitlaat, dat wou hij wel doen (prijs €45/u en +-4u werk). Weet natuurlijk niet of je dat tunen kan noemen. Grtz Link naar reactie
pascal Geplaatst: 16 mei 2008 Delen Geplaatst: 16 mei 2008 denk dat het beter is om dergelijke info niet op het forum te posten, maar via privébericht door te geven ... Link naar reactie
Italian Bastard Geplaatst: 16 mei 2008 Delen Geplaatst: 16 mei 2008 denk dat het beter is om dergelijke info niet op het forum te posten, maar via privébericht door te geven ... Oeps sorry, wist niet dat ik daar iets verkeerd mee deed zijn officiele prijzen toch...elke garage werkt aan die prijs en kit 177cc mag toch verkocht en geplaatst worden? Heb winkel eerst duidelijk gemaakt dat ik motorrijbewijs heb en verzekering ging op de hoogte brengen van aanpassing. Ze hebben me ook verteld dat ik problemen zou kunnen krijgen met garantie want mijn px is nog geen 2 jaar oud. Dit was voor ik mijn px gekocht had...en nu heb ik het gevoel dat mijn wespje hard genoeg rijdt, wil het toch maar gewoon gebruiken waarvoor het gemaakt is...la dolce vita. Als ik het prive post dan vragen ze het in de toekomst nog 50 keer. Wil het anders verwijderen hoor. Link naar reactie
pascal Geplaatst: 19 mei 2008 Delen Geplaatst: 19 mei 2008 wil alleen maar zeggen dat ook de arm der wet hier af en toe meeleest ... Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 19 mei 2008 Delen Geplaatst: 19 mei 2008 Oeps sorry, wist niet dat ik daar iets verkeerd mee deed zijn officiele prijzen toch...elke garage werkt aan die prijs en kit 177cc mag toch verkocht en geplaatst worden? Heb winkel eerst duidelijk gemaakt dat ik motorrijbewijs heb en verzekering ging op de hoogte brengen van aanpassing. Al die tuning-rommel is strikt voor gebruik op privéterrein of circuit, niets daarvan mag gebruikt worden op de openbare weg, ongeacht of je je verzekering daar nu van op de hoogte brengt of niet... En een winkel/shop kan in problemen komen om die te monteren op scooters voor de openbare weg en moeten daar uitdrukkelijk bij vermelden dat ze niet meer geschikt zijn voor de openbare weg. Dat en het feit dat er een hoog risico is op breuk als de eigenaar er niet omzichtig mee omgaat, zorgt ervoor dat veel shops dit soort werk ook niet gaan aannemen... Link naar reactie
Italian Bastard Geplaatst: 19 mei 2008 Delen Geplaatst: 19 mei 2008 En originele stukken van Vespa gebruiken (of ander motorblok steken) en zo je 125cc veranderen naar een 150cc of 200cc mag dat dan??? Hem dan ook zo wel laten inschrijven en verzekeren... Ik ga dat nu niet onmiddelijk doen...zuiver informatief. Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 19 mei 2008 Delen Geplaatst: 19 mei 2008 En originele stukken van Vespa gebruiken (of ander motorblok steken) en zo je 125cc veranderen naar een 150cc of 200cc mag dat dan??? Hem dan ook zo wel laten inschrijven en verzekeren... Ik ga dat nu niet onmiddelijk doen...zuiver informatief. Nee, spijtig genoeg niet... Op de papieren van je Vesp staat een 'Proces verbaal van goedkeurings'-nummer, en daar moet je vespa aan voldoen om op de openbare weg te komen. je chassisnummer is gelinkt aan dat homologatienummer, en die homologatie houdt in dat het een 125cc is en meot blijven. Een PX150 en PX200 hebben andere homologatienummers. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.