Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Is de hype over ?


Koala2

Aanbevolen berichten

Volgens mij mikken de mensen van piaggio op de verkeerde markt. De brandstofprijzen rijzen hier de pan uit en vele mensen ruilen hun (tweede) wagen in voor een motor of vespa die vele malen minder kost in verbruik en onderhoud dan een vierwieler en als bijkomend voordeel het fileprobleem verminderd. Als ze met zijn allen in Azie met de auto gaan rijden zullen ze daar ook snel de voordelen van een vespa ondervinden. Misschien is het wel verkeerd om te investeren in nieuwe zwaarder modellen. Dit zal alvast bij ons veel vrouwen en mensen zonder motorijbewijs afschrikken om er eentje te kopen.

Al bij al, is er een wetmatigheid in de beurswereld: als de koers zakt, kopen...(het probleem is dat je tegenwoordig veel geld moet hebben om al die zakkende aandelen op te kopen :) ). Groetjes, nero.

Link naar reactie

Dit nieuwtje komt wel een beetje eigenaardig over wetend dat enkele maanden geleden bleek dat Vespa in Europa en ook bij ons in België een werkelijke record-verkoop realiseerde. Waarschijnlijk zijn het dan ook al de andere merken van Piaggio die inboeten (buizenframes met plastic eromheen)omdat de concurrentie daar zwaar doorweegt terwijl er voor de Vespa eigenlijk geen concurrentie is. Of kent er iemand toch een andere (actuele) scooter met een zelfdragende carrosserie?

Link naar reactie
Al bij al, is er een wetmatigheid in de beurswereld: als de koers zakt, kopen...

eeuhh... de kunst is te kopen als de koers z'n laaste punt heeft bereikt hé ... niet als ze aan't zakken is, dan moet je snel verkopen ...

Das niet beleggen maar speculeren, beleggen moet je op een langere termijn bezien.

@moose: ik denk er eergisteren zo eentje gezien te hebben met een iets oudere mens op die met een jaloerse blik naar mijn vespa keek. Lijkt een beetje op de vroeger lambretta's qua vormgeving.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...