singelee Geplaatst: 4 mei 2008 Delen Geplaatst: 4 mei 2008 Ik heb op 4 februari een bestelling geplaatst van een onderdeeltje van mijn stuur. Nu wacht ik nog steeds op die bestelling. Ik heb Sip al 3 x een mail gestuurd, maar ze antwoorden niet (en zeker niet binnen de x aantal dagen zoals ze dus zeggen blijkbaar). Is dit normaal? Vind het toch kwestie van beleefdheid op eens te antwoorden op mijn vriendelijke vraag? Via de user area geraak ik er ook niet wijs uit en mijn duits is zo slecht dat bellen ook niet echt een mogelijkheid is. Zou met het goede weer graag weer rijden. Wat nu doen? Link naar reactie
Gette Geplaatst: 4 mei 2008 Delen Geplaatst: 4 mei 2008 als alles op stock is hebben ze naar mij toe steeds binnen de week geleverd... tot hiertoe heb ik nog geen klagen over Sip. De laatste keer had ik enkele stukken verkeerd besteld, gewoon teruggezonden, en alles is netjes terugbetaald! Link naar reactie
pollepx Geplaatst: 4 mei 2008 Delen Geplaatst: 4 mei 2008 Bel anders eens,werd in het verleden in het Engels geholpen. Link naar reactie
coney T-town Geplaatst: 5 mei 2008 Delen Geplaatst: 5 mei 2008 Ben je overdag thuis, wanneer ups levert? Of laat je de verzending via de post komen? De enige klacht die ik van sip heb is dat ze al eens een klein prulleke vergeten waren. Maar voor de rest goede service en verzending. Link naar reactie
singelee Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2008 heb daar eigenlijk toen niet bij nagedacht. Wordt door ups geleverd maar werk eigenlijk in de dag. Nu het is zeker nog niet verzonden want als ik op de site kijk bij mijn persoonlijke pagina, staat er dat er nog niets verstuurd is. Ga toch eens bellen. Hoop deze week een gaatje te vinden in de dag op het werk dat ik eens kan bellen. Hoop dat het wat meer duidelijkheid schept. Link naar reactie
jurgen Geplaatst: 5 mei 2008 Delen Geplaatst: 5 mei 2008 UPS levert overdag. En als je een trackingnummer hebt van je zending, dan kan je op de website van UPS je zending volgen en zien waar ze zich bevindt en of ze al is aangeboden op het adres van bestemming. Link naar reactie
singelee Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2008 Juist een gaatje gevonden om te bellen. Eerst was er al een bandje in het Duits waar ik niets van verstond. Dacht al van ,wat nu... Uiteindelijk kreeg ik een heel vriendelijke man aan de telefoon die Engels praatte al een geluk. Ik had onder andere een logo besteld dat blijkbaar uitgeput was en ze hadden het zelf nog niet opgemerkt. Er waren nog 44 andere ook op aan het wachten. Ze gingen een alternatief geven en order ging vandaag nog buiten. Opgelost dus. Bedankt voor de tips Link naar reactie
singelee Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2008 Allee, het is nog niet afgelopen hier. Na meer dan 2 maand wachten heb ik nog steeds niets ontvangen. Na toch veel geduld in mijn ogen heb ik juist terug gebeld naar Sip en nu verteld er een kerel mij heel kort en boertig dat ik geen bestellingen lopen heb. Ben toch echt niet tevreden van mijn eerste ervaringen bij Sip. Wacht nu al ettelijke maanden en op het eind van de meet zeggen die doodleuk dat ik niets in bestelling heb en dat ik dat opnieuw moet bestellen. Zal nu toch eerst even langs Danny van scootermarket passeren om te horen dat die dit niet kan bestellen. Is echt geen service in mijn ogen. Link naar reactie
supervespa Geplaatst: 16 juli 2008 Delen Geplaatst: 16 juli 2008 toch een beetje pech gehad dan hoor. Tot nu toe 3 maal bestelling correct ontvangen van SIP. Link naar reactie
Derrick Geplaatst: 16 juli 2008 Delen Geplaatst: 16 juli 2008 Je zou beter bij motorpaleis GSM in vervolg bestellen. Heel selle levertijden. http://www.gsm.be/gsm/ProductInfo.aspx? ... rtdir=DESC Link naar reactie
Gette Geplaatst: 16 juli 2008 Delen Geplaatst: 16 juli 2008 Je zou beter bij motorpaleis GSM in vervolg bestellen. Heel selle levertijden.http://www.gsm.be/gsm/ProductInfo.aspx? ... rtdir=DESC ik denk niet dat die veel vespa-artikelen verkopen... Link naar reactie
Derrick Geplaatst: 16 juli 2008 Delen Geplaatst: 16 juli 2008 accesoires en zo wel. Nee, niet echt vespa onderdelen. Ligt eraan wat je zoekt. Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 16 juli 2008 Delen Geplaatst: 16 juli 2008 Je zou beter bij motorpaleis GSM in vervolg bestellen. Heel selle levertijden.http://www.gsm.be/gsm/ProductInfo.aspx? ... rtdir=DESC Wat een compleet nutteloze bijdrage in een topic over de 'Levertijden van SIP'. @singelee; hebben ze bij SIP niet meerdere telefonisten zitten? Wie weet kun je gewoon nog een keer bellen, en hopen dat je een aardiger persoon aan de lijn krijgt. Link naar reactie
Derrick Geplaatst: 16 juli 2008 Delen Geplaatst: 16 juli 2008 Wachten tot je een aardigere persoon aan de telefoon hebt. Wat een kritiekloze houding is dat nou!! @Singelee: Als je nog niet betaalt hebt kan je best op zoek gaan naar een andere webshop. SIP is niet de enige hoor! @MR-10: wil je a.u.b. niet op al mijn reacties zo negatief reageren! Het is niet dat ik jou eens een loer hebt gedraaid dat je nu mijn reacties moet gaan demoraliseren. I served my time...REMEMBER!! Link naar reactie
singelee Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2008 @MR10, was daar ook al aan aan denken, maar ze vinden niets terug in hun pc dus ja. vrees dat het dan zowieso terug bestellen wordt. Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 16 juli 2008 Delen Geplaatst: 16 juli 2008 @Derrick: Kritiekloos is het inderdaad; het huidige probleem moet opgelost worden toch? Klagen kan altijd nog. Daarbij moet je vooraf betalen bij die shops, dus je weet niet waar je het over hebt. Überhaupt weet je niet waar je het over hebt: SIP is 1 van de zeer weinigen met een zo uitgebreid assortiment dat je de volledige restauratie van een oldtimer ervandaan kan halen, en SIP is de enige met een webshop waar je niet na een half uur gillend gek van wordt (tenzij je op zo-avond gaat bestellen, tegelijk met 2000 anderen - dan is die site nogal traag). Scooter Center Keulen is de andere grote webshop, ze zijn goedkoper maar die is niet lang niet zo compleet, en de webshop is huilen. En als je gaat zoeken, blijkt dat ook SCK soms een foutje maakt. Dit geldt allemaal niet voor jou: jij hebt een LX. Dit topic ging dus ook niet over een bestelling voor LX accessoires, maar over een bestelling van onderdelen die bij andere shops niet 1-2-3 te krijgen zijn. Als je geen commentaar aan kan, post dan gewoon niet. Served your time? Blijkbaar niet veel van geleerd... Link naar reactie
Derrick Geplaatst: 16 juli 2008 Delen Geplaatst: 16 juli 2008 waarschijnlijk niet. (einde) Link naar reactie
fajes Geplaatst: 16 juli 2008 Delen Geplaatst: 16 juli 2008 maar niet het einde van deze topic! ik heb bij sip nog nooit problemen gehad. na bestelling stond de facteur 2 à 3 dagen later met een doos voor de deur. je kan ook proberen bij www.rollerladen.com maar dat is wel enkel voor oldies (pre px!) daar is het bestellen ook gemakkelijk en de levertijd is kort. ik laat de bestellingen van rollerladen wel altijd op het werk leveren want zij werken met ups en bij ons op het werk is er dag en nacht iemand om het in ontvangst te nemen. Link naar reactie
singelee Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik had geinformeerd bij Scootermarket maar Danny zei zelf dat ik dat beter ergens anders kan bestellen. Na alle goede kommentaar toch hier dacht ik wel dat het een alleenstaand feit zou zijn, dus vorige dinsdag avond terug besteld. Vrijdag ding dong, Dhl met mijn pakketje!! We kunnen er dus terug tegen aan. Link naar reactie
Derrick Geplaatst: 16 augustus 2008 Delen Geplaatst: 16 augustus 2008 Mooi voor jou! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.