Ga naar inhoud
Vespaforum.be

zadel PX - gevlochten leder


frutsab

Aanbevolen berichten

ik heb een tijdje geleden een foto gezien (vermoed op dit forum zelfs) van een zwart lederen gevlochten zadel

graag had ik voor mijn blauwe PX125 dergelijk zadel laten maken in donkerblauw leder - kan het oorspronkelijke overtrokken worden of moet ik een nieuw kopen - waar kan ik dit vinden buiten de gewone zadelmakers -

wie kan me hier meer info over geven - alvast bedankt - grts frutsab

Link naar reactie

Hou er ook rekening mee dat zoiets een spons word na een hevige regenbui. En dat is het laatste wat je wil.

Of ze zouden dit met een speciale techniek moeten doen zodat het waterdicht is.

En als ze het moeten maken denk ik dat het een vrij arbeidsintensieve dus kostelijke onderneming word.

Link naar reactie

hoi - mersie voor de antwoorden (en de wijze raad) - had daar ni echt aan gedacht - ik hoor wel eens even bij artistiek (ook al ni aan gedacht want die man heeft enkele jaren geleden een zetel voor me overtrokken - topic mag voor mij dus afgesloten worden - grts frutsab

Link naar reactie
Hou er ook rekening mee dat zoiets een spons word na een hevige regenbui. En dat is het laatste wat je wil.

Of ze zouden dit met een speciale techniek moeten doen zodat het waterdicht is.

En als ze het moeten maken denk ik dat het een vrij arbeidsintensieve dus kostelijke onderneming word.

hangt ervan af. Wat je kan doen is een lederen/sky basis nemen en daar een vlecht over spannen.

Handgevlochten is inderdaad heel duur en arbeidsintensief. Maar er bestaan ook vlechtwerk-matten. In de schoenindustrie wordt dat begruikt en dat is veel goedkoper.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...