Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Op zoek


xynia

Aanbevolen berichten

als tiener had ik een droom,deze droom werd werkelijkheid en op mijn 17de en negen maanden ging ik op mijn px200 naar de rijschool. Ik ben lid geweest van de Dedicated Castaways tesamen met De Pitch, Den Harry, Den Bert, allee één zotte bende dus. Ik ben overal mee naar toegeweest en ben dan soms gevierd geweest omdat ik de vrouw was die de verste afstand had afgelegd. Eigenlijk heb ik gewoon héél véél goede herinneringen. Maar toen wou ik sneller en sneller, dus het werd een Suzuki gs, en nu een suzuki Banditt. Vorige week zag ik zo een versleten Vespa voor de supermarkt staan en toen kwamen de herinneringen weer boven. Mijn nummerplaat erop,en bij deze is mijn

Vespa rijdend. IK WIL HET. HEERLIJK RELAXED. HET PAST NOG STEEDS BIJ ME.

Marc en Bart, jullie twee herken ik nog van vroeger xxx

Link naar reactie

Hallo, veel van de oude scooter gasten uit het antwerpse hebben hier een tijdje geleden wel eens wat post geplaatst, maar ik zie daar momenteel ni te veel van hun meer bij. Ik weet ni of ze er hier nog op komen. De pitch heb ik vorige week nog gezien op de rondrit in Rumst. Ge moet anders eens gaan kijken op de site van de speedboys, hun zal je dan ook wel kennen (de Geert, Marc Stuyk, Jan, enz.)

Wat je zoektocht naar een vespa betreft zou ik zeggen: probeer de mensen eens te contacteren die je nog kent van vroeger. Zij weten mischien nog iets staan aan een schappelijke prijs. Andere zoekplaatsen zijn bvb. de koopjeskrant, ebay, kapaza, enz.

Je kan hier anders ook eens zetten wat je juist zoekt, een PX of iets anders, en de cc inhoud.

Succes in je zoektocht en grtz sidvespa

Bericht bewerkt (26.06.2005 | 20:42)

Link naar reactie

Hey Saskia, met den Tony van de Dedicated Castaways hier, 'k was gisteren tussen men foto's aan't rommelen en ik kwam uw foto nog tegen.

Inderdaad lang geleden.

Ik ben er ook een tijdje tussenuit geweest en overgestapt op de moto, maar ondertussen ben ik weer helemaal terug.

Ik kon alleen niet kiezen tussen de moto en de scooter en heb nu allebei (wat een luxe).

Ik trek nog regelmatig met Pitch en Peter op, en op rondritten zijn er nog veel oude bekenden.

Aan een scooter kan ik je niet helpen, maar mail anders je telefoon nr door, Pitch heeft er nog veel staan (weinig die rijden, maar kom).

Groeten Tony

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...