Ga naar inhoud
Vespaforum.be

naar bloesemrit vanuit antwerpen


bob

Aanbevolen berichten

zoal ik al in de topic van de bloesemrit had gezet verzamelen aan de mac in wijnegem om 9u45 vertrek met volle tank om 10u voor degene die niet over de autostrade naar ginder willen tot dan ;-)

Link naar reactie
@rick: hopelijk kunnen we weer op jullie deskundige begeleiding rekenen voor de rit zelf ;-)), da's ons vorig jaar alleszins zéér goed bevallen!

Je bedoelt de puzzelrit? Daar zullen we bij zijn! (moeten nog wel inschrijven). Maar twee ritjes op één weekend, ik weet het nog zo niet...

Link naar reactie
  • 2 weken later...
even praktisch, is dat vertrek van 10 uur niet en beetje vroeg :S

op een uurtje ben je er zeker,

dus rond 12 uur aankomen lijkt me ideaal, de rit start om 13.30...

Hey Gette, heb jij er een 750cc onderhangen ofzo? Om in Sint-Truiden te geraken moet je toch een kleine TWEE uur rekenen...

Link naar reactie
even praktisch, is dat vertrek van 10 uur niet en beetje vroeg :S

op een uurtje ben je er zeker,

dus rond 12 uur aankomen lijkt me ideaal, de rit start om 13.30...

Hey Gette, heb jij er een 750cc onderhangen ofzo? Om in Sint-Truiden te geraken moet je toch een kleine TWEE uur rekenen...

Hmmm misschien iets onderschat,

tja ik woon dan ook al een beetje dichterbij :D

Link naar reactie

is er reeds een reisroute A'pen - St Truiden bepaald met eventuele "meeting points" op bepaalde tijdstippen, ???

woon in Sint Katelijne en kan evetueel op den N10 Lier - Aarschot of elders aanpikken,

volg de verdere antwoorden wel in deze topic,

greets

Kris

Link naar reactie

wij zullen naar alle waarschijnlijkheid via lier naar aarschot en zo verder naar sinttruiden voor degenne die van de omgeving van lier kommen kunnen aanpikken aan de carfoer in lier om 10u20 tot dan ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...