Ga naar inhoud
Vespaforum.be

27 september 2008 avond in "STIJL" te Ranst


EriX

Aanbevolen berichten

Ik heb een e-mail ontvangen van een collega van de cultuurdienst te Ranst. Meer info binnenkort.

Ciao

EriX

Op 27/9 (zaterdag) zouden wij graag een Vespa-bende uitnodigen in Ranst, ter ere van een geweldige – hopen we toch – avond ‘in stijl’.

We hopen dan dat jullie je stalen ros op een prominente plaats tentoonstellen – waarschijnlijk in de foyer - , zodat aller monden openvallen van zoveel glanzend technisch vernuft. Hopelijk vind je aansluiting bij een hoop leden van de Vespa-club. Het beloofd toch een leuke avond te worden en de as Antwerpen-Ranst hebben jullie misschien nog niet op jullie palmares van mooie tourkens.

met vriendelijke groeten,

Hilde Jacobs

Cultuurdienst gemeente Ranst | Antwerpsesteenweg 57 | 2520 Ranst

Link naar reactie

Update: hoe maak ik hier een sticky van?

Mailtje gekregen vanuit Ranst met meer info.

Het evenement noemt niet ‘in stijl’ maar ‘rans-t-astisch’…

De volledige uitwerking van ons concept is nog volop aan de gang, maar dit schetst het zo ongeveer:

Dit jaar willen wij een totaalfeest aanbieden: wij hebben Radio Modern gevraagd om ons hierin bij te staan.

http://www.radiomodern.be/

http://www.myspace.com/radiomodern

Het zal een swingende avond worden vol stijlvol vermaak. De avond begint met een dansinitiatie, een uur lang rock-'n roll, swing en vergelijkbare dansstijlen…

Daddy's Darlings speelt een waanzinnig sexy set muziek. Het is de bedoeling om de sfeer, inkleding, makeup, kledij uit de jaren '40 – ‘50– ‘60 terug op te roepen en te beleven. Na het optreden kunnen verworven kunsten nog verder uitgediept worden op met zorg geselecteerde vinyl. We zouden evt. ook een link maken naar expo 58.

We hopen het publiek zo ver te krijgen om ook volledig verkleed en gestyled naar het feest te komen. Maar het zou leuk zijn als jullie al komen met en als kant-en-klare decorstukken.

Ik denk wel dat we iets kunnen beloven van gratis drankjes voor diegenen die hun vespa tentoonstellen.

Link naar reactie

Het kan ook een lambretta zijn of Zundapp Bella, etc...

En ja om een beetje in de tijdsgeest te blijven denk ik dat het beter geen PX, ET2/4, LX, GTS, GTV, Cosa zijn. Maar er zijn er hier genoeg die een oldtimer hebben. Ik ga mijn lambretta erbij zetten.

Link naar reactie
Die feestjes van Radiomodern zouden super zijn!

Inderdaad! Ik ben zelf al twee keer naar Zaal Bart geweest in Merksem en Radio Modern RULES BIGTIME!!!

In april is Radio Modern te gast in de Roma in Borgerhout en Lady linn and her magnificent Seven doet er haar cd-voorstelling, zeker de moeite en een voorsmaakje voor wat gaat komen in Ranst!

http://www.ladylinn.be/

Link naar reactie
geen PX'en??

:(((((((

Ik stel dit maar voor om in de tijdsgeest te blijven van het evenement, dit wil niet zeggen dat het zo moet zijn hé. Het kan best zijn dat de organisatoren (Cultuurdienst Ranst) dit wel ziet zitten (PX'en)...

Best eens contact opnemen met Hilde of misschien antwoord ze hier zelf nog wel op jullie vragen.

Link naar reactie

Je kan natuurlijk gewoon afkomen en je vespa op de parking zetten dan weten de bezoekers al waar ze zich aan moeten verwachten als ze binnen stappen. Als we nu met een grote groep naar daar gaan dan staat het buiten op de parking ook vol met vespa's. ;-)

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 4 maanden later...
Dus als ik het goed versta moeten de vespa's ook uit dat tijdperk komen?

Dan vallen de Px'ers onder ons ook al af :D

Kom dan gewoon die dag naar de Geuzentoer annex party in Huizingen (Vlaams Brabant),

dan ben je wel in de "tijdsgeest" !!

Helaas (of gelukkig) heeft bluevespa geen PX. ;-)

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...