Ga naar inhoud
Vespaforum.be

"Classic not Plastic"


Black PX

Aanbevolen berichten

Euhhh, is dat kapje rond het licht van een PX geen plastic ?

En aan dat reservewiel, is daar ook geen plastic...

Het zou moeten zijn : CLASSIC, MET EEN BITJE PLASTIC !

Is uw carroserie niet grotendeels plastic? Ik heb geen kapje 'ROND' mijn licht, wel erboven, maar tja dat kan jij niet weten hé. ;-) Die plastic aan reservewiel heb ik er dan ook direct afgesmeten, deed me teveel denken aan die moderne look (jakkes!)

Trouwens wie zegt dat die print op de sweater een PX is?

Link naar reactie
90€ is wel een beetje veel, maar superidee om zelf een t-shirtje van te laten printen.

90€ is de winkelprijs, meestal gaan ze rond 40-50 euro weg op ebay en dan natuurlijk nog verzending van 9,80€ maar als je met enkele anderen samen besteld bespaar je natuurlijk op de verzending.

Link naar reactie

Heb vorig jaar zo'n blauwe px sweater gekocht van Vespismo en via Buy it now kostte die ook 90 euro. Op de veilingen haalde die wel telkens maar een 30 a 40 euro. Heb er 32 euro + 8 euro verzending voor betaald. Kwaliteit is best ok, maar hou er wel rekening mee dat het italiaanse maten zijn dus best een maatje groter bestellen.

Link naar reactie

@ Erix

Telkens ik iets lees over " plastic" ga ik toch nog maar eens voor alle zekerheid

zoeken. En ja hoor, het stopke om het oliepeil te meten is in "plastic" dat is juist.

Zou ik dat dan moeten vervangen?

Babcon

Link naar reactie
@ Erix

Telkens ik iets lees over " plastic" ga ik toch nog maar eens voor alle zekerheid

zoeken. En ja hoor, het stopke om het oliepeil te meten is in "plastic" dat is juist.

Zou ik dat dan moeten vervangen?

Babcon

U doet wat u niet laten kan hé...

Link naar reactie
@ Erix

Telkens ik iets lees over " plastic" ga ik toch nog maar eens voor alle zekerheid

zoeken. En ja hoor, het stopke om het oliepeil te meten is in "plastic" dat is juist.

Zou ik dat dan moeten vervangen?

Babcon

Maar gij zijt toch echt wel een slim mens :)

Oliepeil meten ?? hoe doe je dat

Link naar reactie
@ Erix

Telkens ik iets lees over " plastic" ga ik toch nog maar eens voor alle zekerheid

zoeken. En ja hoor, het stopke om het oliepeil te meten is in "plastic" dat is juist.

Zou ik dat dan moeten vervangen?

Babcon

Maar gij zijt toch echt wel een slim mens :)

Oliepeil meten ?? hoe doe je dat

Met zo'n staafke zoals je wel eens in een auto tegenkomt??? LOL ;-)

Link naar reactie

Hahaha, dacht ik het niet... eventjes checken of de twee plasti-chaterkes, euh ik bedoel de twee plastic-haterkes " stanman & zijn bloodbrother Erix " hier hun zegje zijn komen doen... en waarachtig ... hoe had ik het kunnen weten ... het is hier soms een spelleke volgens hen " lol noemen ze dit " helaas moet ik al eens vaststellen dat hun commentaar een scherp kantje heeft... ikzelf geef toe dat ik liever stanman zijne farro basso zie dan mijn nieuwe uitgave gtv 250... moest ik geld genoeg hebben zou dit model de eerste zijn die ik in mijn collectie zou willen. Maar nu is het bij mij om het rijden te doen hé, niet zoveel om den techniek... ik ken er trouwens teweinig van :-(( maar wat niet is kan komen :-))

Even goeie vrienden, knipoog :-))

Link naar reactie
Hahaha, dacht ik het niet... eventjes checken of de twee plasti-chaterkes, euh ik bedoel de twee plastic-haterkes " stanman & zijn bloodbrother Erix " hier hun zegje zijn komen doen... en waarachtig ... hoe had ik het kunnen weten ... het is hier soms een spelleke volgens hen " lol noemen ze dit " helaas moet ik al eens vaststellen dat hun commentaar een scherp kantje heeft... ikzelf geef toe dat ik liever stanman zijne farro basso zie dan mijn nieuwe uitgave gtv 250... moest ik geld genoeg hebben zou dit model de eerste zijn die ik in mijn collectie zou willen. Maar nu is het bij mij om het rijden te doen hé, niet zoveel om den techniek... ik ken er trouwens teweinig van :-(( maar wat niet is kan komen :-))

Even goeie vrienden, knipoog :-))

héhéhéhéhéhéhéhhé ik lag me steeds een breuk bij zulke topics, vandaar Laughing Out Loud (LoL)

En scherpe kantjes zijn er toch om afgerond te worden? Of niet soms?

Knipoog terug. ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...