Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Restaureren helm


molle

Aanbevolen berichten

Dit is zo'n goedkoop helmpje dat het me zinloos lijkt daar geld in te steken, tenzij het persoonlijke waarde heeft omdat het nog van je vader is. Ik heb zelf ook nog zo'n helm liggen (met identiek dezelfde sticker vooraan die ik eraf gehaald heb). Ik denk dat de buitenkant van de mijne er beter uitziet, maar de binnenkant is niet meer zo best bij de mijne. Mocht je er iets mee kunnen aanvangen, mag je hem altijd komen halen.

Link naar reactie

Is inderdaad een goedkoop helmpje maar de binnenkant is nog goed intact. Ik wil er nog even mee verder en dan een andere kopen. Ben er nog niet uit welke, maar die retro helmen spreken me wel aan. Van de week nog een mooie mat zwarte gezien met een wit kruis bovenop. Ken wel het merk niet.

Misschien gewoon zo laten. Heeft wel iets zo een crash helm:)

Link naar reactie

als je een beetje je gezond verstand gebruikt kan je wel zien dat deze helm niet echt meer voor hergebruik in aanmerking komt...

wat staat er bij elke handleiding van helmen?... eens gecrasht : nieuwe halm aanschaffen.

( en ik zou dan nog aanraden om kinbescherming te hebben,ergo integral, maar veel scooteristjes vinden dat blijkbaar niet nodig, soit)

Link naar reactie

In een gekeurde helm staat een E-merk maar een helm die in 1983 gekeurd is, is daarvoor nu niet meer toegelaten.

Er word aangeraden elke twee jaar een nieuwe helm te kopen, afhankelijk van hoeveel je die gebruikt natuurlijk.

Als een helm éénmaal op de grond gevallen is, bestaat er al een risico dat de binnenschelp gebarsten is, hoewel er uitwendig niets aan te zien zal zijn.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...