Ga naar inhoud
Vespaforum.be

M'n PX is bijna klaar


Ex-scooterboy

Aanbevolen berichten

Nog een paar kleinigheden en hij is af.

De motor heb ik standaart gelaten vanwege de betrouwbaarheid.

Als de chromeur zo geen problemen maakte over de velgen waren deze ook gechromeerd. Voorspoels belde mij op met de mededeling dat de velgen 140 euro gingen kosten voor 1 zijde van een velg. Raar, want al de rest kwam maar op 340 euro.

px200disc1kk.th.jpg

px200disc21pt.th.jpg

px200disc32zv.th.jpg

Waar zou ik chrome velgen bestellen, de Duitse of Italiaanse chrome is slecht en van Beedspeed krijg ik geen antwoord?

Bericht bewerkt (21.06.2005 | 18:50)

Link naar reactie

Ziet er goe uit...

Ik denk dat de "Duitse" chromé gewoon Italiaanse chromé is die in Duitsland verkocht word, ik weet nie ofdat de shops zoals SIP die velgen enzo zelf gaan chromeren als ze die gewoon zo goedkoop in Italië kunnen kopen...

Link naar reactie

ik heb voor op mijn px eens chrome velgen gekocht, dacht zo een 65€ per stuk, ziet er nietslecht uit, maar echt tevreden ben ik niet over de kwaliteit. de chrome hangt er niet echt dik op , dat merk je nu al aan het ventielgat waar al wat lichte roest te bespeuren valt.

Link naar reactie

de velgen die in Italië gechromeerd worden hebben over het algemeen een dunnere chroomlaag, de engelse en duitse hebben een dikkere. Shops zoals SIP, Scootercenter, Rollerladen verkopen (verkochten?) naast de gewone chromeerde velgen (italiaanse) ook 'showchrome' velgen die dus lokaal gechromeerd waren. (alsook veringen, wangen etc.) Vroeger stond er zelfs het adres bij waar ze dat lieten doen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...